اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان خبر داد

استقرار اکیپ نوروزی در جاده مواصلاتی هندیجان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان از استقرار اکیپ نوروزی در جاده مواصلاتی در این منطقه خبر داد.

استقرار اکیپ نوروزی در جاده مواصلاتی هندیجان

عاشور قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: هندیجان هر ساله میزبان تعداد زیادی مسافر و مهمان نوروزی است.

وی افزود: این منطقه در مسیر ماهشهر، دیلم، گناوه و بوشهر قرار گرفته و به همین دلیل هر ساله در ایام تعطیلات به‌ویژه نوروز جاده‌هایش پرتردد می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان تصریح کرد: ایجاد ایمنی در جاده‌ها برای مسافران بسیار ضروری بوده زیرا ممکن بر اثر یک بی‌احتیاطی شادی خانواده‌ای مبدل به غم و عزا شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط این شهرستان در زمینه ایجاد آسایش و آرامش شهروندان و مهمانان نوروزی رهسپار به این منطقه تمهیدات لازم را اندیشیده و تدابیر لازم را اتخاذ کرده‌اند.

قنواتی ادامه داد: این جمعیت نیز به سهم خود در این زمینه درصدد برنامه‌ریزی بوده و برنامه‌های متعددی را رد دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات جمعیت هلال احمر هندیجان گفت: استقرار اکیپ نوروزی در جاده‌های مواصلاتی هندیجان از برنامه‌های اصلی این جمعیت است.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان بر این اساس مسیر جاده هندیجان ـ ماهشهر، هندیجان ـ دیلم و هندیجان ـ بوشهر از امنیت بسزایی برخوردار بوده و مسافران می‌توانند با احتیاط و بدون دغدغه خاطر سفر خود را به پایان برسانند.

وی همچنین بیان کرد: برای ایجاد محیطی مطلوب و در خور شأن در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران باید تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی منطقه را افزایش داد.

قنواتی در پایان گفت: امیدواریم در ایام تعطیلات سال جدید سفر و روزهای خوب و بی‌حادثه‌ای را برای مسافران و مهمانان نوروزی در این منطقه شاهد باشیم.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول