اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز برگزار شد

نشست اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی در چابهار

خبرگزاری فارس: با هدف همکاری و اطلاع‌رسانی گسترده و آگاهانه به مردم چابهار، نشست اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی در بندر چابهار برگزار شد.

نشست اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار معاون عملیات و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان صبح امروز طی نشستی به تشریح وضعیت اطلاع‌رسانی و نقش و جایگاه آگاهی برای گردشگران نوروزی پرداخت و اظهار داشت: با آمادگی کامل از اواخر اسفند به استقبال میهمانان نوروزی خواهیم رفت و سعی داریم با ارائه خدمات مناسب از قبیل بکارگیری الزامات شناورها، اشاعه فرهنگ محیط زیست دریایی، ایجاد شماره ضروری 1450 به عنوان تلفن هماهنگی بین ارگان‌های مربوطه، گشت مداوم دریایی و تجهیز شناور هلال احمر به امکانات و تجهیزات نجات دریایی با همکاری ارگان‌ها بتوانیم پاسخگوی مسائل و مشکلات میهمانان نوروزی در ایام عید باشیم.

رمضان هراتی افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی با ارائه بروشورهای اطلاع‌رسانی با اطلاعاتی همچون شماره تلفن‌های ضروری در مواقع حوادث دریایی، شکایات، دریافت اطلاعات و جزر و مد دریا، ساعت تردد شناورها و خصوصیات یک شناور تهیه کرده و در مکان‌های در نظر گرفته شده در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: گارد و انتظامات اداره کل بنادر و دریانوردی چابهار با گشت‌زنی‌های مداوم به صورت امداد و نجات در حوضچه بنادر شهید کلانتری و شهید بهشتی کنترل اوضاع را از لحاظ ترددهای شناورهای غیر مجاز بر عهده دارد.

معاون عملیات و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار امیدواری کرد تا با یکدلی و تعامل ارگان‌ها نسبت به هم شاهد میزبانی شایسته در سال 91 باشیم.

این نشست با حضور ارگان‌های دریایی از قبیل پایگاه دریابانی، شیلات، منطقه آزاد، شهرداری‌ها و فرمانداری‌های چابهار و کنارک در فضایی صمیمی با هدف همکاری و اطلاع‌رسانی گسترده و آگاهانه به مردم چابهار و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی که به این منطقه سفر خواهند کرد تشکیل شد.

پایان جلسه حاضران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه‌های مختلف در ایام نوروز پرداختند.

انتهای پیام//د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول