اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کردستان اعلام کرد

اجرای مرحله دوم طرح نوروزی از 28 اسفند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور کردستان با اشاره به اجرای مرحله اول طرح نوروزی راهور گفت: مرحله دوم این طرح از 28 اسفند تا 15 فروردین سال 91 اجرایی می‌شود.

اجرای مرحله دوم طرح نوروزی از 28 اسفند

سید عارف قادرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اجرای مرحله اول طرح نوروزی راهور از 21 اسفند ماه جاری گفت: این مرحله تا 28 اسفندماه ادامه دارد و مرحله دوم  آن نیز از 28 اسفند تا 15 فروردین سال 91 اجرایی می‌شود.

 

 وی اظهار کرد: در اجرای این طرح 60 تیم آشکار خودرویی و موتوری آشکار و 15 تیم نامحسوس مشارکت دارند.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان، اجرای مرحله نخست این طرح با هدف روان‌سازی ترافیک در داخل شهرها با توجه به خریدهای نوروزی مردم و شلوغی خیابان‌های مرکزی شهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران راهور و همکاری رانندگان و نیز مسافران درون شهری، اهداف پلیس راهنمایی و رانندگی در مرحله نخست طرح نوروزی محقق شده و توانسته‌ایم آسایش و آرامش مردم با روان کردن ترافیک به ویژه در مرکز شهرها رافراهم کنیم.

قادرزاده در ادامه به اجرای مرحله دوم این طرح از 28 اسفندماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال آینده اشاره کرد و گفت: در این طرح علاوه بر تیم‌های موتوری و خودرویی پلیس راهور، از 120 پلیس‌یار جوان هم استفاده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خاطرنشان کرد: پلیس‌یاران جوان از نیروهای عضو هلال‌احمر کردستان هستند که با توجه به بومی بودن و ملبس بودن آنها به لباس پلیس، ارائه خدمات بیشتر به مسافران نوروزی در زمینه‌های راهنمایی و ارشاد میسر خواهد شد.

وی در ادامه از برخورد قاطع با رانندگان خاطی و متخلف به منظور تامین امنیت مسافران و مهمانان نوروزی در شهرها خبر داد و افزود: علاوه بر اعمال قانون، خودرو چنین رانندگانی توقیف می‌شود.

قادرزاده استفاده از دوربین‌های کنترلی در سطح معابر شهری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: به وسیله این دوربین‌ها تخلفات رانندگان متخلف ثبت شده و در قالب ارسال خلافی اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهور کردستان همچنین از کاهش 9 درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون‌شهری در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: این موضوع برای ششمین سال متوالی در کردستان تکرار می‌شود.

قادرزاده در پایان خواستار مشارکت همه جانبه رانندگان به خاطر حفظ امنیت و آرامش مسافران نوروزی با ماموران پلیس راهور شد و گفت: بدون شک تلاش همه بر این است تا خاطره‌ای خوب از استان کردستان در اذهان مسافران نوروزی باقی بماند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول