اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز انجام شد

برگزاری مانور خودرویی دستگاه‌های تسهیلات نوروزی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مانور خودرویی دستگاه‌های عضو ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی در بجنورد هم‌زمان با آغاز طرح نوروزی برگزار شد.

برگزاری مانور خودرویی دستگاه‌های تسهیلات نوروزی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این مانور پیش از ظهر امروز با حضور صدها دستگاه خودروی دستگاه‌های عضو ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی استان از بلوار مصلای بجنورد انجام شد.

در این مانور خودروهای دستگاه‌های عضو این ستاد مثل راهداری، پلیس راه، هلال‌احمر، میراث فرهنگی، شهرداری، حمل و نقل، مدیریت بحران، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت و ... شرکت داشتند.

استاندار خراسان شمالی در حاشیه آیین مانور خودرویی دستگاه‌های عضو ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون این استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده است.

ابوطالب شفقت با بیان اینکه امسال به خاطر تعطیلات چند روز پیش از عید سفرهای نوروزی زودتر انجام خواهد شد، افزود: بر همین اساس تمام دستگاه‌های عضو ستاد دائمی تسهیلات نوروزی استان آماده خدمات‌رسانی به زائران و مسافران هستند.

وی اظهار داشت: تمام تجهیزات و امکانات دستگاه‌های عضو این ستاد به حال آماده در آمده تا رضایت زائران و مسافران برای خدمات‌رسانی در خراسان شمالی تأمین شود.

شفقت با بیان اینکه سالانه 15 میلیون زائر و مسافر از این استان سفر می‌کنند، موقعیت خراسان شمالی را به خاطر قرار گرفتن در قطب زیارتی شرق مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال، ویژه عنوان کرد.

وی افزود: دست کم 300 کیلومتر از مسیر منتهی به مشهد مقدس از سمت شمال در خراسان شمالی قرار داشته که در نوع خود از جاذبه‌های گردشگری بالایی نیز برای استفاده زائران و مسافران برخوردار است.

استاندار خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت مسافران و فعالیت‌های اعضای ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی استان، سفر امن و به یاد ماندنی برای مسافران رقم بخورد.

وی همچنین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و اقدامات انجام شده برای این دوره از سفرهای نوروزی را برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی عنوان کرد و گفت: ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان به سه نفر از افرادی که بهترین سفرنامه را با رویکرد عبرت‌گیری تهیه کنند، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

در این آیین مدیران کل دستگاه‌های ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول