اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف ساری خبر داد

200 اتاق در آستانه پهنه‌کلا برای اسکان زائران نوروزی آماده شد

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از غبارروبی 10 امامزاده شاخص در ساری خبر داد و گفت: در آستانه مبارکه پهنه‌کلا ساری 200 اتاق برای حضور زائران مهیا کرده‌ایم.

200 اتاق در آستانه پهنه‌کلا برای اسکان زائران نوروزی آماده شد

حجت‌الاسلام مسعود قربانی امروز در حاشیه مراسم غبارروبی امامزاده عباس ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: غبارروبی امامزاده‌ها با عنوان طرح آرامش بهاری در 10 اما‌‌مزاده شاخص ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب بر این است که امامزاد‌ه‌ها به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند، تصریح کرد: غبارروبی امامزاده‌های شاخص کشور همزمان در شهرستان ساری هم در حال برگزاری است.

قربانی با اشاره به اینکه زائران بسیاری در ایام تعطیلات نوروز از فضای فرهنگی سیاحتی امامزاده‌ها استفاده می‌کنند، ادامه داد: سال گذشته اماکن رفاهی ما در کنار امامزاده‌ها از بهترین مراکز اقامتی در استان بود.

وی با بیان اینکه امامزاده یحیی، امامزاده زکریا، امامزاده حمزه هولار و امامزاده صادق رضا از جمله امامزاده‌های شاخصی هستند که غبارروبی می‌شوند، گفت: حضور مردم در مراسم غبارروبی امامزاده‌ها نشان از عشق و ارادت مردم به فرزندان و نوادگان ائمه (ع) است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با اشاره به اینکه مردم برای ارتباط معنوی با خدا از امامزاده‌ها استفاده می‌کنند، یادآور شد: مردم هر صحبت و درددلی که دارند با ائمه در میان می‌گذارند و این اعتقادی است که بین شیعیان مرسوم است و امامزاده‌ها را پل ارتباطی خود با خدا می‌دانند و با توسل و توکل به این امامزاده‌ها برای رفع مشکلات خود، یاری می‌جویند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار امسال برنامه خیمه معرفت در امامزاده عباس برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: اساتید حوزه و دانشگاه با حضور در این خیمه به سئوالات مختلف از جمله شبهات، مسائل روز و مسائل دینی پاسخ می‌دهند.

قربانی با اشاره به اینکه در آستانه مبارکه پهنه‌کلا ساری که از مکان‌های شاخص زیارتی است 200 اتاق برای حضور زائران مهیا کرده‌ایم، گفت: در امامزاده عباس ساری هم واحدها و سوئیت‌هایی برای استفاده زائران در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول