اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

آماده‌سازی 1100 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آماده‌سازی یک هزار و 100 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

آماده‌سازی 1100 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی

خیرالله محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به ‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی که استان چهارمحال و بختیاری را به‌عنوان مقصد مسافرت انتخاب کرده‌اند اقدامات بسیاری در راستای جلب حداکثری مسافران نوروزی صورت گرفته است.

وی افزود: بر همین اساس 16 پایگاه اسکان مسافران نوروزی در سطح این استان تدارک دیده شده است که تمامی پایگاه‌ها آمادگی کامل در راستای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.

محمدی ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 450 عامل اجرایی به‌ منظور خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در بخش‌های مختلف خدماتی و پذیرایی اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آماده‌سازی 140 آموزشگاه در این استان به ‌منظور اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: با آماده‌سازی این تعداد آموزشگاه یک هزار و 100 کلاس درس مجهز شده است که این تعداد فضای آموزشی ظرفیت پذیرش 5 هزار و 500 مسافر را در شبانه‌روز خواهد داشت.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در راستای استقبال از مسافران نوروزی، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از مسافران نوروزی که شهرکرد را مقصد مسافرت خود انتخاب کرده‌اند با یک وعده غذای گرم پذیرایی خواهند شد.

محمدی در ادامه با اشاره به امکانات گردشگری این استان، خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری توانمندی‌های بسیاری در بخش گردشگری دارد که با توجه ویژه به این بخش و بهره‌مندی از مناطق و جاذبه‌های طبیعی این استان شاهد افزایش گردشگران و مسافران داخلی و خارجی به استان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی مدون و از پیش تعیین شده در این فرصت زمانی کوتاه بیشترین بهره را در معرفی استان داشت، به طوری که بسته‌های فرهنگی از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان در تمامی بخش‌ها برای جلب و جذب گردشگر تهیه و در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

محمدی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این استان تاکید کرد و گفت: طبیعت بکر، فرهنگ و آداب و رسوم، مردم‌شناسی، صنایع دستی و میراث فرهنگی و تاریخی استان بسیار غنی است که به‌منظور جذب گردشگر بیشتر، نیازمند توجه بیش از پیش است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول