اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

احتمال هیچگونه تقلبی در انتخابات وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: احتمال هیچ‎گونه تقلبی در انتخابات وجود ندارد به دلیل اینکه در شعب اخذ رأی افراد اصولگرا، اصلاح‌طلب، فارس، ترکمن، سیستانی، چپ، راست، آبی، قرمز هستند و به هیچ عنوان امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد.

احتمال هیچگونه تقلبی در انتخابات وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت شامگاه یکشنبه در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: اگر کسی بخواهد در انتخابات تقلب کند، باید با همه افراد مذکور هماهنگ باشد و اگر قرار است با این افراد هماهنگ شود نیاز است تا با ملت ایران نیز به هماهنگی برسد، در این صورت یعنی برگزاری انتخابات نتیجه حضور و مشارکت مردم است و هیچ تقلبی اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه برگزارکننده اصلی انتخابات مردم هستند تصریح کرد: تغییراتی در هیئت بازرسی ایجاد شد و از پنج عضو تعداد چهار نفر جایگزین شدند که البته این بدان معنا نیست، افراد قبلی از کارآیی مناسبی برخوردار نیستند.

استاندار گلستان عنوان کرد: در قانون پیش‎بینی شده است که در هر شعبه نماینده کاندیدا می‎تواند حضور داشته باشد و فرمانداران باید شرایط را طوری فراهم کنند تا نمایندگان کاندیداها از صفر تا 100 اخذ رأی انتخابات حاضر شوند، اما اجازه هیچ دخل و تصرف و یا دخالتی نخواهند داشت.

قناعت در خصوص اینکه امنیتی‎ترین انتخابات این انتخابات است خاطر نشان کرد: سرویس‎های امنیتی کشور در داخل فعال هستند حتی در داخل استان نیز این فعالیت وجود دارد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم دستگاه‎های استان با هر سه ضلع هیئت اجرایی، بازرسی و نظارت همکاری لازم را داشته باشند و این روند همچنان تا زمان انتخابات به خوبی پیش برود.

استاندار گلستان با بیان اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنند، اذعان داشت: به لحاظ اینکه این نظام دکترین مبتنی بر حمایت‎های مردمی است لذا ملت ما اگر می‌خواهد صلابت خود را به جهانیان نشان دهد حضور در انتخابات است که تعداد آراء مردم نیز برای همگان مشهود و عینی است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول