اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

صداقت و پاکی سلاح برجسته اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: صداقت و پاکی تنها سلاح ‎تیز، تاثیرگذار و برجسته اصولگرایان نسبت به اصلاح‎طلبان است و دلیل گرایش مردم به اصولگرایان نیز ناشی از همین مقوله است.

صداقت و پاکی سلاح برجسته اصولگرایان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت در حاشیه همایش هیئت بازرسی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: اصولگرایان نباید پاکی و صداقت خود را با چیزی معامله کنند حتی اگر علیرغم میل و سلیقه‎شان باشد، که اگر جز این بود خیانت به ملت و نظام است.

وی تصریح کرد: امام راحل، مدل ایرانی اسلامی را در ایران پایه‎گذاری کرد که امروز با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب مدیریت می‎شود و اکنون این مدل تا خارج از مرزها رسوخ کرده و به مرز جهانی شدن رسیده است.

استاندار گلستان تاکید کرد: دشمن همانند سابق نیست که در برخی موضوعات احتیاط کند، اکنون همه این چیزها را کنار گذاشته و علنی به میدان آمده و حرف می‎زند چون دیگر نفس‌های آخرش را سپری می‎کند.

قناعت اذعان داشت: کشورهای اروپایی متحول شده‎اند، نظام سرمایه‎داری به بن‎بست رسیده و در حال تجزیه شدن است، دشمن نیز توان و عرضه حرکت نظامی و سخت‎افزاری را در داخل ایران ندارد لذا تمام توجه‎اش را به مسائل داخلی متمرکز کرده و تمام هم و غم‎اش این است که انتخابات ایران، حداقلی برگزار شود.

وی در خصوص وظایف و عملکرد بازرسان انتخابات ابراز داشت: بازرسان نباید وارد مسائل حاشیه‎ای شده و یا حتی حاشیه‌ساز شوند که الحمدالله تعامل خوبی بین هیئت‎های بازرسی، اجرایی و نظارت وجود دارد و برنامه‎ها و اقدامات این هیئت‎ها همانند سه ضلع مثلث تفکیک شده است و خوشبختانه تعامل و همدلی خوبی نیز بین آنها حاکم است.

استاندار گلستان به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از پشتوانه‎های این نظام، پشتوانه مردمی است که سبب شده در تمام فراز و نشیب‎ها فاتح میدان باشیم.

قناعت گفت: هر چیزی که باعث گرم شدن تنور انتخابات می‌شود و در مردم انگیزه و نشاط به‌ وجود می‎آورد باید فراهم کرد تا درصد مشارکت افزایش یابد.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول