اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

آموزش خبرنگاران مورد توجه جدی خانه مطبوعات گلستان باشد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان با تاکید بر آموزش خبرنگاران گفت: آموزش خبرنگاران باید مورد توجه جدی خانه مطبوعات گلستان باشد.

آموزش خبرنگاران مورد توجه جدی خانه مطبوعات گلستان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در جمع اعضای خانه مطبوعات استان گلستان اظهار داشت: فلسفه وجودی خانه مطبوعات باید صنفی و رسیدگی به مشکلات جامعه خبرنگاری باشد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران حلقه واسط مردم با مدیران نظام هستند و از طریق خبر خواسته مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: تاکنون حق مطلب برای جامعه خبری انجام نشده است، جامعه مطبوعاتی تاکنون به صورت سیستماتیک و طبق برنامه و ضابطه‌مند توجه نشده، لذا خانه مطبوعات باید ضمن برطرف کردن ضعف برای سربلندی جامعه خبری تلاش کند.

قناعت از مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست  در این جلسه به همراه رئیس کمیته آموزش خانه مطبوعات استان و دانشگاه علمی کاربردی برای آموزش خبرنگاران استان اقدام کنند.

وی برای آشنایی بیشتر مدیران دستگاه‌ها ادامه داد: رئیس خانه مطبوعات استان در جلسه آتی شورای اداری استان شرکت و برنامه‌ها و خواسته‌های این خانه را مطرح کند.

استاندار گلستان اضافه کرد: نگاه غلط و سنتی مدیران به مطبوعات، ضعف ساختاری خبرنگاران، نبود مدیران رسانه‌ای و وجود روابط عمومی ناکارآمد از مهم‌ترین مشکلات اطلاع‌رسانی در استان است.

این مسئول ادامه داد: باید تلاش کرد اگر موفقیتی در جامعه صورت گرفت به حساب نظام نوشته شود و در صورت وجود ضعف و کم کاری مدیران مربوطه از سوی مطبوعات مورد نقد قرار گیرند.

قناعت گفت: در شرایط حساسی قرار داریم و لازم است همه تلاش کنیم که نظام که با مدیریت پیامبرگونه مقام معظم رهبری اداره می‌شود حراست و پاسداری شود.

استاندار گلستان ابراز داشت: تلاش دشمنان برای ناکارآمدی نظام ولایی است که باید با هوشیاری دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم. وی داشتن نگرش‌های مختلف را در خانه مطبوعات یک فرصت دانست و گفت: باید به دور از این اختلاف نظرها از نظام ولایی خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی فقیه امانتی است که باید به آن توجه شود خاطر نشان کرد: باید گروه‌های و جناح‌های با هر طرز و نگاه دارند از چهارچوب نظام دفاع کنیم.

این مسئول با بیان اینکه موفقیت‌ نظام با حمایت‌های مردمی مرهون تدابیر مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: خبرنگاران باید با هر نوع نگاه و تفکری که دارند موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را منعکس کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: حرکات جهشی که در شش سال اخیر در کشور ایجاد شد باید به صورت پیوسته منعکس شود تا امید را در جامعه افزایش دهیم.

رئیس خانه مطبوعات استان گلستان نیز در این جلسه گفت: هدف همه اعضای خانه مطبوعات خدمت به جامعه خبرنگاران است و در این‌باره تلاش خواهند کرد با نگاه برنامه‌محور مشکلات این قشر جامعه را برطرف کنند.

علی منصوری‌رضی خواستار حمایت مادی و معنوی استاندار از خانه مطبوعات شد.

محمد گلکش مدیر خانه مطبوعات استان گلستان خبرنگاران  را از قشر مظلوم و زحمت‌کش دانست که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرند و از تشکیل بانک اطلاعاتی خبرنگاران در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول