اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

ایجاد اشتغال یکی از موضوعات جدی دولت است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: یکی از دغدغه‎های مهم و جدی دولت‎های نهم و دهم موضوع اشتغال است.

ایجاد اشتغال یکی از موضوعات جدی دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جشن بزرگ اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان که عصر امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‎های اجرایی استان برای ایجاد اشتغال پای کار بودند که هشت دستگاه صددرصد سهمیه‌شان را محقق و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در این میان، بالاتر از میزان تعهدات خود عمل کرده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‎های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، تصریح کرد: این اداره کل از 120 فرصت اشتغال تعهد شده، توانست 130 فرصت شغلی را در سامانه رصد وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی ثبت کند که بسیار جای خرسندی است.

استاندار گلستان با بیان اینکه کارگروه اشتغال یک کارگروه جدی است، اذعان داشت: این کارگروه با بحث و جدل‎های فراوانی روبه‌روست که البته در خصوص عملکرد مدیران بحث تائید و تکذیب کسی مدنظر نیست ولی آنچه که مهم است اینکه خروجی جلسات، سبب موفقیت‌ها و توفیقات بیشتری می‌شود.

قناعت بیان داشت: گر چه کم‌لطفی‎هایی در سطح کشور به دولت، در حوزه اشتغال می‎شود اما این عده باید بدانند که مبحث اشتغال را کسی به دولت گوشزد نکرده است بلکه دولت در این راستا خودش پیش‌قدم شده و به عنوان یک موضوع جدی آن را پیگیری می‎کند.

وی ادامه داد: برخی به جای اینکه دولت را در روند اشتغال همراهی کنند متاسفانه روی آمار و ارقام حرف داشتند که البته جای بحث دارد، اما اینکه مانع‎تراشی کنند اصلا خوب نیست چرا که همه باید دولت را همراهی تا فرصت شغلی ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارگروه اشتغال استان ماهانه یک یا دو جلسه را در استانداری گلستان برگزار می‎کند، ابراز داشت: تمام تلاشمان این است تا بتوانیم به آن فرصت شغلی که سهمیه استان است برسیم و یا حداقل بالای 90 درصد اشتغال را برآورد کنیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: باید مراقبت کنیم تا فرصت‎های شغلی ایجاد شده در آینده دچار مشکل نشوند لذا باید حمایت و پشتیبانی‎های لازم صورت بگیرد تا این شغل‎ها به صورت پایدار بقاء داشته باشند. 

انتهای پیام/ش‌20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول