اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

ارائه عملکرد دستگاه‎ها مروری بر دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: دستگاه‎ها با ارائه گزارش عملکرد مروری بر دستاوردهای انقلاب داشته باشند.

ارائه عملکرد دستگاه‎ها مروری بر دستاوردهای انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت عصر امروز در افتتاح متمرکز پروژه‎های دهه فجر که در کانون فرهنگی پرورشی شهر گرگان برگزار شد، اظهار داشت: ایام‎الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستگاه‎های اجرایی با ارائه گزارش عملکرد خود در سال‎های گذشته و امسال مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 33 سال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سال خوبی در سال جهاد اقتصادی برای گلستان رقم خورده است، افزود: در اوایل سال 1390 کلنگ‌زنی سد نرماب، کلنگ‎زنی بیمارستان 320 تخت‌خوابی آیت‎الله طاهری و کلنگ‎زنی راه آهن گرگان به اینچه‎برون که یک پروژه حیاتی در ترانزیت کالاهای استان و نقش به سزایی در اقتصادی و سرمایه‎گذاری ایفا می‎کند را در دستور کار داشتیم.

قناعت همچنین افتتاح کارخانه سیمان پیوند گالیکش و نیروگاه علی‎آبادکتول را از دیگر پروژه‎های مهم استان دانست که در سال جاری با حضور رئیس جمهور به بهره‎برداری رسیده است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در دهه فجر یک هزار و 86 پروژه در دست افتتاح و کلنگ‎زنی در سطح استان داریم خاطر نشان کرد: از تعداد یک هزار و 86 پروژه تعداد 920 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 638 میلیارد ریال افتتاح و 166 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 460 میلیارد ریال کلنگ‎زنی می‎شود.

وی افتتاح فرودگاه کلاله، افتتاح متمرکز 7 هزار مسکن مهر و افتتاح پایان پروژه جنگل گلستان را سه پروژه مهم استان برشمرد که تا پایان سال با حضور یک مهمان ویژه افتتاح می‌شوند.

قناعت با بیان اینکه در احداث جاده گلستان بین محیط زیست و راه و ترابری اختلاف وجود داشت، تصریح کرد: برای حل مسئله و اختلاف بین راه و ترابری و محیط زیست به استاندار اختیار ماده 127 داده شد و این مسئله در سال 1389 با مذاکرات انجام شده مرتفع شد و به علت عدم تامین اعتبار این پروژه به تاخیر افتاد و تا پایان سال به بهره‎برداری می‎رسد.

استاندار گلستان آبگیری سد کبودوال و افتتاح 400 مسکن مهر ویلایی که از تاکیدات رئیس جمهور است و تنها در چند استان انجام شده است را از دیگر برنامه‎هایی دانست که در اوایل سال 1391 افتتاح خواهد شد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی کارهای بسیار خوبی در سطح کشور صورت گرفته است که نشانگر خودباوری و عزت انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول