اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

جنگ روانی در بازار ارز و سکه کار دشمن است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: شک نکنید جنگ روانی در بازار ارز و سکه کار دشمن است.

جنگ روانی در بازار ارز و سکه کار دشمن است
جواد قناعت در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تحریم‎های دشمن تحریم‎های جدیدی نیست و 33 سال است که دشمن کشور ایران را تهدید به تحریم‎های گوناگون کرده است.

وی بیان داشت: هنری‎کیسینجر حدود یک‎ ماه قبل در نشست فکری با نخبگان آلمان، ایتالیا، فرانسه، آمریکا و انگلیس با توهین به جمهوری‎خواهان و دموکرات‎ها عنوان کرد که زمان در حال گذر از یک پیچ خطرناک است و شرایط منطقه طوری است که مردم دیگر دموکراسی غرب را قبول ندارند و به دنبال یک مدل جدید می‎گردند.

استاندار گلستان ادامه داد: این دیپلمات آمریکایی می‎گوید یقین بدانید که این مدل، مدل آمریکایی و اروپایی نیست، لذا دشمن علنی در صحنه آمده تا مدل خودش را احیا کند و اگر به نتیجه نرسید، نگذارد مدل ایرانی، الگوی منطقه شود برای همین تحریم‎ها را در دستور کار قرار داده است.

قناعت تصریح کرد: دشمنان سعی دارند تا انتخابات در ایران حداقلی برگزار شود و می‎پندارند با این تحریم‎ها، ایران پشتوانه مردمی‎اش را از دست داده لذا با هماهنگی یک‎سری استحاله شده‎ها در داخل کشور و افراد سودجو تلاش می‎کند تا به اهداف خود دست یابد.

وی یادآور شد: الان دهه 60 یا 70 نیست که کمبود ارز داشته باشیم، بلکه ارز در کشورمان فراوان است این جنگ روانی ایجاد کردن، دقیقا آب در آسیاب دشمن ریختن و تائید جنگ روانی است.

استاندار گلستان با بیان اینکه دشمن به نفس‎های آخرش رسیده عنوان کرد: هم تحریم‎ها و هم بعضی تغییر قیمت‎های داخل و ایجاد کردن فضای سنگین در ارز برای تاثیرگذاری در انتخابات است همچنین آنها سعی دارند افرادی که اپوزیسیون هستند به مجلس راه یابند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول