اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

نابودی صددرصدی دشمنان با مشارکت حداکثری رقم می‎خورد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: در این انتخابات تنها چیزی که می‎تواند تحریم را بشکند و نابودی صددرصدی دشمنان را رقم بزند مشارکت حداکثری ملت ایران است.

نابودی صددرصدی دشمنان با مشارکت حداکثری رقم می‎خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت در همایش هیئت بازرسی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گرگان، اظهار داشت: ملت ایران در این انتخابات به معنای واقعی به مشارکت حداکثری نیاز دارد تا جواب دندان‎شکنی برای تحریم‌ها و توطئه‎های داخلی و خارجی باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان می‎خواهند انتخابات ایران را امنیتی نشان دهند آنها آمده‎اند در خانواده انقلاب یارگیری کرده‎اند، امروز سخنان آمریکا از زبان بعضی استحاله شده‎ها و منافقان جدید بازگو می‎شود که باید هوشیار بود.

استاندار گلستان با بیان اینکه دشمن هر جا تلاش کرده تا به ملت ایران آسیب بزند اما به لطف الهی، نفع آن عاید نظام شده است،خاطر نشان کرد: همه باید نگاه‎شان به رهبری باشد و گوش به فرمان ولایت عمل کنند تا آسیبی متوجه نظام نشود.

قناعت یادآور شد: همه باید دیدمان را از منطقه‎ای، شهرستانی و استانی فراتر کنیم، بازرسان در این میان اصلا مچ‎گیر نیستند ولی اگر خطای احتمالی نیز دیده شود وظیفه دارند جلوی آن را بگیرند.

وی به ویژگی‎های مهم بازرسان اشاره کرد و ابراز داشت: امانتداری، انعطاف‎پذیری، قانون‎مداری، تیزبینی و بی‎طرفی از شاخصه‎هایی است که خوشبختانه در بازرسان استان گلستان وجود دارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه دشمن از طریق تحریم‎ها می‌خواهد مردم ایران را نسبت به نظام دلسرد کند، عنوان کرد: این تحریم‎ها در طول 33 سال انقلاب وجود داشته و ملت ایران در همه آزمون‎ها سربلند میدان بوده‎اند.

قناعت ادامه داد: کشور ایران در شرایط حساسی به سر می‌برد، موضوع بیداری و خیزش‎های اسلامی و اینکه کشورهای منطقه و غربی می‎خواهند از مدل ایرانی اسلامی الگوگیری کنند همین امر موضوعی است که دشمن را نگران کرده است.

وی سیر سقوط اسرائیل را ناشی از نظام جمهوری اسلامی دانست و متذکر شد: پیام انقلاب به سراسر جهان صادر شده است و الگوی مردم‎سالاری دینی فراگیر می‎شود.

استاندار گلستان اذعان داشت: نخبگان امنیت سیاسی و نظامی آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و صهیونیست از شهریور امسال موضوع انتخابات ایران را به جد در دستور کار خود قرار داده‎اند اما خیزش‎های اسلامی بدان معنی است که مدل لیبرال دموکرات غرب به بن‎بست رسیده و آمریکا در حال فروپاشی است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول