اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

آرای مردم برای نظام اسلامی اقتدار می‎آفریند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: آرای مردم برای نظام اسلامی اقتدار می‎آفریند.

آرای مردم برای نظام اسلامی اقتدار می‎آفریند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت ‌در جمع مردم گرگان اظهار داشت: درصد آرای مردم فارغ از اینکه چه کسی رای خواهد آورد، باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی از رسانه‎ها و ائمه جمعه و جماعت خواست تا آنچه سبب نشاط، انگیزه و حضور حداکثری در انتخابات می‎شود، تلاش کنند و تصریح کرد: هر چه درصد مشارکت مردم بالا برود اثر تحریم‌ها کم خواهد شد لذا دشمنان دنبال این هستند که نشان دهند مردم ایران خسته شده‎اند و بگویند گرانی از یک‎طرف و افزایش نرخ ارز از طرفی دیگر، سبب شده تا تحریم‌ها بر روی ملت ایران اثرگذار باشد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: آنها به خیال خام‎شان در سایت‎ها تبلیغات می‎کنند که مشارکت ایران زیر 50 درصد رسیده و پشتوانه مردمی‎اش را از دست داده و الان موقعی است که ما می‎توانیم فشارهای‎مان را بیشتر کرده و حتی دست به تحرکات نظامی بزنیم.

قناعت با بیان اینکه تلاش دشمن به کمرنگ شدن مشارکت مردمی ایران در انتخابات معطوف شده است، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در این‌باره جمله‎ای زیبا فرمودند که ملت ایران در مقابل ملت‎های جهان در دو حوزه انقلابی‎گری و مشارکت در انتخابات، پیشکسوت است.

وی انتخابات را یکی از موضوعات اصلی کشور دانست و ابراز داشت: نظام اسلامی ما بر پایه انتخابات و بر اساس نظر و افکار مردم استمرار دارد و آنهایی‎ که این نظام را به عدم حقوق‎ بشر و عدم دموکراسی متهم می‎کنند تاکنون نه به اندازه ایران، انتخابات برگزار کردند و نه درصد مشارکت‎شان به اندازه ایران اسلامی است.

استاندار گلستان عنوان کرد: برداشت اتاق فکر پنتاگون، موساد و سیا، این است که مردم منطقه و مردم کشورهای اروپایی به‎شدت به یک الگوی جدیدی نیاز دارند و خودشان نیز می‎گویند این الگو قطعا ما نیستیم و آنچه از شواهد و قرائن برمی‎آید الگوی مردم‌سالاری دینی است.

قناعت خاطر نشان کرد: آنها از این موضوع رعب دارند که اگر مدل ایرانی اسلامی، مدنظر مردم منطقه قرار بگیرد و آن چیزی که رهبری ایران می‎خواهد اجرا شود مدل ایرانی تثبیت خواهد شد و لذا اگر هر چه بگوییم مدل ایرانی سبب رفاه شما نخواهد شد، دیگر آنها نمی‎پذیرند و خود‎به‎خود این مدل، فراگیر و جهانی می‎شود.

وی با بیان اینکه تمام نگاه‎ها به انتخابات ایران است، متذکر شد: در موضوع انتخابات با توجه به اینکه به همه نگاه‎ها و سلایق احترام می‎گذاریم و حق انتخاب و تبلیغات برای همه وجود دارد ولی از اصحاب جراید انتظار دیگری است، چرا که باید نگاه‎شان فراتر از این باشد و کلیت نظام را ببینند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول