اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

هیئت بازرسی گلستان جزو رتبه‎های برتر در سطح کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: هیئت بازرسی استان گلستان یکی از هیئت‎های پا به کار و برتر از نظر کارآمدی، به‌روز بودن و به‌موقع اجرا کردن دستورالعمل‎ها در سطح کشور است.

هیئت بازرسی گلستان جزو رتبه‎های برتر در سطح کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت عصر امروز در جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان اظهار داشت: تاثیر انتخابات ایران تنها در جغرافیای این کشور نیست بلکه تاثیر آن در ابعاد بینالمللی مورد توجه است.

وی رعایت هر یک از داوطلبان انتخابات و بازرسان هیئتهای بازرسی را به اخلاق انتخاباتی خواستار شد و تصریح کرد: تاثیرگذاری این انتخابات به اندازهای مهم است که ضمن برآورده شدن خواسته رهبری، مدل ایرانی مردم‌سالاری دینی در جهان تثبیت و فراگیر میشود.

استاندار گلستان بیان داشت: همه باید تابع قانون باشند و هیئتهای اجرایی نیز موظف هستند تا یکی از نمایندگان هر یک از کاندیداها از صفر تا صد یعنی از شروع انتخابات تا پایان شمارش آراء، بر سر صندوقها حاضر باشند ولی بههیچوجه حق دخل و تصرف و یا اظهارنظر را ندارند.

قناعت ابراز داشت: دشمن برای این انتخابات خوابهایی دیده اما باز هم این اطمینان وجود دارد که نقشههای آنان خنثی خواهد شد البته به لحاظ اینکه جدیت و درایت قانون در این استان بر روند انتخابات وجود دارد، خوشبختانه مشکلی را تا به این لحظه نداشتهایم و امیدواریم این روند تا زمان انتخابات وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: از هر چیزی که سبب گرم کردن تنور انتخابات و برگزاری بانشاط و پرشور آن باشد استقبال میکنیم، حساسیت‌ها را باید کنار گذاشت که البته بعضی قابل اغماض و برخی غیرقابل اغماض هستند که اگر به نفع فرد باشد قابل اغماض نبوده ولی اگر برای برگزاری انتخاباتی پرشور باشد قابل اغماض است.

استاندار گلستان در خصوص روند آمادگی هیئتهای بازرسی انتخابات استان گفت: الحمدالله آمادگی برای برگزاری انتخابات از سوی هیئتهای اجرایی و نظارت وجود دارد و گزارشات خوب و جامعی در این زمینه وجود داشته است.

قناعت تصریح کرد: ابلاغ شش حوزه انتخابیه اصلی و هشت حوزه انتخابیه فرعی صادر شده است که هیئتها شکل گرفته و جلسات نیز به طور مرتب برگزار میشود همچنین دورههای آموزشی پیشبینی شده و آموزشهای لازم و نشستهای مشترک بازرسی شهرستانها صورت گرفته است.

وی بیان داشت: بازدیدهای سرزده از سوی استاندار و هیئت بازرسی در دستور کار است همچنین ما تنوعی در هیئتهای بازرسی به وجود آوردهایم که از تعداد پنج نفر، یکی از چهرههای قبلی را خواستهایم که برای هیئتهای بازرسی حضور داشته باشد و چهار نفر از مدیران جدید را نیز برای این هیئت، انتخاب کردهایم تا ساختار ثابت تشکیل نشود و با یک ذوق و انگیزه بیشتری کارها انجام گیرد.

استاندار گلستان در پایان گفت: در هیئتهای اجرایی و بازرسی استان آمادگی کاملی را میبینیم که ان‌شاءالله مردم نیز با نشاط و انگیزه مضاعف همانند دورههای قبل حتی پرشورتر از گذشته حضور حداکثری برای انتخابات مجلس نهم داشته باشند.

انتهای پیام/ ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول