اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

ایران به پشتوانه حمایت مردم شکست‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: اسرار شکست‌ناپذیری جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردمی است.

ایران به پشتوانه حمایت مردم شکست‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در جمع نیروهای مسلح استان گلستان اظهار داشت: هر کشور و حکومت ساختارش را روی پایه‎های خاصی بنا می‎کند مثلا نظام سلطه برای اینکه هیبت و قدرت خود را به رخ ملت ایران بکشد دست به مانورهای سنگین در منطقه خلیج فارس می‌زند و کشورهای کوچک منطقه نیز او را در این مسیر همراهی می‎کنند.

وی افزود: دشمن با هزینه‎های میلیاردی خود به دنبال این است که ملت فهیم ایران را از مانورها بترساند تا آنها از آرمان‌ها و اعتقادات خود فاصله بگیرند.

قناعت با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ما باید قدرت نرم خود را به رخ دشمن بکشیم و با حضور مردمی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و مشارکت در انتخابات 12 اسفند ماه صلابت خود را به دشمنان نظام نشان دهیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه نیروهای مسلح ما مجهز به پیشرفته‎ترین سلاح‎ها هستند اذعان داشت: در حوزه سخت‌افزاری ما آمادگی صددرصدی در برابر مقابله با دشمن را داریم و سربازان نظام با جانفشانی از خاک، میهن و ناموس خود دفاع خواهند کرد و در حوزه نرم نیز باید شاهد حضور مردم در صحنه باشیم.

وی شکست‌ناپذیری ملت ایران را در پشتوانه مردمی برشمرد و ابراز داشت: پیوند عمیقی بین نظام و ملت، نظام و جوانان و ملت و نیروهای نظامی برقرار است.

قناعت افزود: در طول این 33 سال انقلاب مردم با حضور خود همیشه از آن دفاع کردند و در هشت سال دفاع مقدس جوانان به قربانگاه رفتند تا حاکمیت دینی برقرار باشد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه برخی از افراد مردود شده از صحنه انقلاب که بین منافع خود و نظام و یا به علت آلودگی فرزندانشان از انقلاب فاصله گرفتند همین گروه‌ها به آمریکا انتقال داده‎اند که نظام ایران محبوبیت خاصی در بین مردم دارد و برای اینکه این محبوبیت بشکند تحریم بهترین گزینه است.

وی افزود: با همه تهدیدهایی که از سوی نظام سلطه بر ما می‎شود نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز چند روز پیش به کابینه خود گفت ما توان مقابله با ایران را نخواهیم داشت و همه این صحبت‎ها و تهدیدها اراجیفی بیش نیست.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول