اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

مشکلی در تامین ذخیره‎سازی مایحتاج گلستانی‎ها وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: در ذخیره‎سازی مایحتاج اولیه و ضروری مردم در کشور و استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

مشکلی در تامین ذخیره‎سازی مایحتاج گلستانی‎ها وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در جمع مدیران استان گلستان اظهار داشت: برای روزهای پایانی سال و عید نوروز هیچ دغدغه‎ای وجود ندارد و انبارها پر از کالا است.

وی تصریح کرد: با توزیع به موقع کالا، بازار کنترل شده و جلوی افزایش قیمت نیز گرفته می‎شود و این کنترل و نظارت از سوی تعزیرات و سازمان بازرگانی انجام می‎گیرد تا در این بخش، مشکلی نداشته باشیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه هدفمندی یارانه‎ها تاثیرات خوبی داشته، بیان داشت: این قانون یکی از کارهای بزرگ و خوب دولت بوده که هم در صنعت و هم بخش‎های دیگر، آثار آن دیده می‎شود هر چند ممکن است بعضی واحدهای ما دچار مشکل شده باشند، ولی آماری که داده شده 43 پروژه در حوزه صنعت و معدن افتتاح خواهد شد.

قناعت در ادامه عنوان کرد: بسته‎های حمایتی در حوزه صنعت و معدن که برگرفته از قانون هدفمندی یارانه‎ها بوده در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: جلسات ستادی با معاون برنامه‎ریزی استاندار صورت گرفته و چالش‎ها و تنگناها در حوزه صنعت مطرح شده تا تصمیمات لازم برای برطرف کردن مشکلات صنعتگران و حوزه‎های اقتصادی اتخاذ شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: نیروگاه هزار مگاواتی علی‎آبادکتول یکی از افتخارات استان گلستان است هر چند دولت نتوانسته به خاطر برخی مشکلات 55 درصد مطالبات نیروگاه را بدهد اما این دلیل نمی‎شود که انجام کارهای بزرگ را زیر سوال ببریم.

قناعت یادآور شد: اولین بار است در کشور یک تعامل خوب بین دولت و بخش خصوصی صورت می‎گیرد و انجام این کارهای بزرگ نیز قابل توسعه است.

وی در خصوص پروژه پتروشیمی گلستان اذعان داشت: 12.7 درصد این پروژه دولتی است و مابقی آن به بخش خصوصی باز می‎گردد که البته جلسات متعددی برای پیشبرد این پروژه گذاشته شد و روند آن نسبت به گذشته بهتر شده، اما هنوز سرعت کار کند است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول