اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

7 جایگاه سی‎ان‎جی در گلستان آماده بهره‎برداری است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: هفت جایگاه سی‎ان‎جی در گلستان آماده بهره‎برداری است.

7 جایگاه سی‎ان‎جی در گلستان آماده بهره‎برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: این جایگاه‎های جدید سی‎ان‎جی در شهرستان‎های مینودشت، آزادشهر، کردکوی، علی‎آباد، جلین، دلند و  فاضل‎آباد با پیشرفت فیزیکی 98 درصد در دهه‎ فجر آماده بهره‎برداری است.

وی افزود: در حوزه صنعت، معدن و تجارت، بهره‎برداری از 43 پروژه تولیدی و صنعتی استان با اعتباری بالغ بر 389 میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از 636 نفر انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: آغاز و عملیات طرح آبرسانی به شهر گرگان از محور فاضل‎آباد با اعتبار 250 میلیارد ریال، آغاز عملیات طرح آبرسانی به شهرهای آزادشهر و رامیان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال، بهره‎برداری از طرح آبرسانی به شهر گرگان مخزن 20 هزار مترمکعبی سیاهتلو با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال، بهره‎برداری از فاز یک شبکه فرعی سد گلستان با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در بخش آب منطقه‎ای استان در دهه‎ فجر امسال خواهد بود.

استاندار گلستان به دیگر پروژه‎های قابل افتتاح در بخش آب منطقه‎ای اشاره کرد و اذعان داشت: بهره‎برداری از سد کوچک مخزنی قره‎چشمه مینودشت با اعتباری بالغ بر 8/8 میلیارد ریال، بهره‎برداری از سد کوچک انحرافی و خط انتقال آب چشمه ساوه مراوه‎تپه با اعتبار 6.8 میلیارد ریال، در حوزه آبفار روستایی آبرسانی به مجتمع‎های روستایی رامیان و احداث شبکه‎های توزیع گالیکش با اعتبار 6.2 میلیارد ریال از مهمترین پروژه‎های آب منطقه‎ای گلستان است.

قناعت ابراز داشت: بهره‎برداری از تعداد هفت سالن ورزشی روستایی از طرح‎های ضربتی با اعتبار 31 میلیارد ریال، بهره‌برداری از سه سالن ورزشی چندمنظوره در شهرهای آزادشهر، خان‎ببین و کردکوی با اعتبار 21.4 میلیارد ریال در حوزه ورزش و جوانان استان گلستان است.

وی عنوان کرد: در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری تعداد چهار پروژه گردشگری افتتاح خواهد شد و 13 پروژه نیز کلنگ‌زنی می‎شود که این پروژه‎ها شامل هتل، پانسیون، مجتمع خدماتی بین‎راهی و اقامتی پذیرایی در سطح استان با اعتبار 880 میلیارد ریال و اشتغالزایی 419 نفر است.

استاندار گلستان یادآور شد: بهره‎برداری از 40 طرح در حوزه تعاون، کار و امور اجتماعی با اعتباری بالغ بر 204.4 میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از 510 نفر انجام می‎گیرد.

قناعت اظهار داشت: افتتاح و بهره‎برداری از پست 63.20 کیلوولت گرگان پنج، با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال، افتتاح و بهره‎برداری پست 230.60 کیلوولت گرگان با اعتبار 20 میلیارد ریال همچنین توسعه، احداث و اصلاح شبکه‎های 20 کیلوولت و فشار ضعیف در سطح استان با اعتبار 40 میلیارد ریال از پروژه‌های قابل افتتاح در بخش شرکت توزیع برق استان گلستان است.

قناعت عنوان کرد: سه پروژه مهم نیز در این ایام خواهیم داشت که شامل فرودگاه کلاله، افتتاح متمرکز 7‎ هزار مسکن‎مهر و افتتاح راه پارک ملی گلستان است که تا پایان سال 1390 انجام می‎شود و یا ممکن است تا فروردین سال 1391 این پروژه‎ها راه‎اندازی شوند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول