اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

بلوک غرب در حال سقوط و فروپاشی است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: بلوک غرب در حال سقوط و فروپاشی است.

بلوک غرب در حال سقوط و فروپاشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت شامگاه پنجشنبه در جمع فرمانداران شهرستان گرگان اظهار داشت: نظام سلطه در قبل از انقلاب به دنبال القای دو تصور غلط بر روی مسلمانان بوده‎اند که یکی از آنها عدم خودباوری بوده است و در اسناد ساواک نیز این مسائل به چشم می‎خورد که آنها بیان داشتند که ایرانیان قادر به ساختن هیچ چیزی نیستند اما امروز به برکت انقلاب جوانان ما مبتنی بر علم خود ماهواره می‌سازند.

وی افزود: ما به برکت انقلاب رتبه نهم دنیا را در علم ماهواره داریم، در علوم لیزری در خاورمیانه رتبه دوم و در دنیا رتبه 10 را داریم، رتبه 10 ابررایانه و در سدسازی رتبه سوم دنیا را داریم و این خودباوری و عزت را ما در انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم.

قناعت اذعان داشت: حس ناتوانی به رهبری امام از ملت ایران از بین رفته است و خودباوری ایجاد شده و شاهد موفقیت‎های چشمگیری در زمینه‎های علمی، اقتصادی و تولیدی در کشور هستیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه دومین باوری که نظام سلطه می‎خواست بر مسلمان القا کند غیرقابل شکست بودن کشورهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل بوده است، تصریح کرد: آنها هر اراده و فکری را در نطفه محکوم به شکست می‌دانستند و شاهد بودیم که در جنگ تحمیلی هشت ساله، جنگ 33 روزه لبنان و جنگ حماس در برابر اسرائیل این تلقین نیز محکوم به شکست شد و همه اینها به برکت انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه تحولات منطقه از انقلاب ایران الگو گرفته است، خاطر نشان کرد: دهه فجر و انتخابات مجلس مقارن شده‎ است با تحریم‎های دشمن، هر چند که این تحریم‎ها همیشه وجود داشته است اما با نزدیک شدن به انتخابات این تحریم‎ها سخت‎تر از گذشته است.

قناعت افزود: علت شدت تحریم‎ها بر علیه ایران را اگر در سایت دشمنان بررسی کنید به خوبی می‎توانید آن را بیابید.

استاندار گلستان گفت: متفکران سیاسی و نظامی آلمان، فرانسه، ایتالیا، امریکا، اسرائیل و انگلیس در نشستی که آذرماه داشته‎‎اند تحولات منطقه را در این می‎دانند که مردم خاورمیانه دیگر مدل دموکراسی غرب را نمی‎پذیرند و یک الگوی جدید در مدیریت دنیا احساس می‎شود.

وی اظهار داشت: مردم در خاورمیانه به دنبال مدل مردم‌سالاری دینی هستند و دشمن نیز تمام تلاش خود را به کار بسته که آنها این مدل را نپذیرند و معتقدند که اگر آنچه که رهبر ایران بر آن تاکید دارد انجام شود آنها از آخرین گذرگاه عبور می‎کنند و جایگاه خود را در منطقه تثبیت خواهند کرد.

قناعت اذعان داشت: غرب دیگر زیرزمینی و با احتیاط کار نمی‌کند و سریع اهداف خود را بیان می‌کند و اینها به این دلیل است که این جبهه در حال سقوط است و چون فرصتی ندارد سریع حرف می‎زند.

استاندار گلستان تاکید داشت: بلوک غرب در حال سقوط و فروپاشی است و می‎خواهد تمام تلاش خود را بکند تا با کمرنگ کردن مشارکت در انتخابات مجلس این را بگوید که جمهوری اسلامی مقبولیت خود را از دست داده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول