اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

ماندگاری مسافر نوروزی با کارهای مبتکرانه برنامه‎ریزی شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: ماندگاری مسافر با کارهای نو و مبتکرانه و جدید در ستاد دائمی سفر برنامه‎ریزی شود.

ماندگاری مسافر نوروزی با کارهای مبتکرانه برنامه‎ریزی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در جلسه ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان اظهار داشت: برنامه‎های امسال ستاد دائمی سفر در استان گلستان باید بهتر از برنامه‎های سال‎های قبل باشد و سعی کنیم با برنامه‎ریزی، نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت سال‎های گذشته را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: استقبال و سرویس‎دهی به مسافرین نوروزی امسال باید بهتر باشد، به طوریکه مسافرینی که این استان را یک محل گذر و توقف موقت می‎دانند، گلستان را به عنوان استان مقصد در سفر انتخاب کنند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید با مسئولان و اعضای کمیته‎های 10 گانه جلسه داشته باشد و بر کارهای مثبت در ستادها و کمیته‎ها تاکید بیشتر داشته باشد.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان اضافه کرد: نباید شرایطی به وجود بیاید که برای مسافران نوروزی چالش و مشکل ایجاد شود و مسافران شاکی باشند.

قناعت ادامه داد: در طول این ایام همه باید بسیج باشند و میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

استاندار گلستان تاکید کرد:‌ با توجه به اینکه استان گلستان در رده استان‎های دوم کشور در درجه‎بندی سفرها قرار دارد، باید شرایطی ایجاد کنیم تا در میان استان‎های درجه دو هم مانند سال گذشته در رده‎های برتر قرار بگیریم.

وی گفت: باید شاهد ماندگاری بیشتر مسافر در استان باشیم و بدون شک این ماندگاری سبب رونق اقتصادی و به حرکت در آمدن چرخ اقتصادی استان می‎شود.

به گفته استاندار گلستان، همه دستگاه‎ها در کنار دستورالعمل و وظایف نوروزی خود که از ستادهای کشوری، اعلام می‎شود، باید در استان همکاری و اتحاد داشته باشند.

وی با اشاره به کارهای نو و مبتکرانه و جدید در ستاد دائمی سفر گلستان افزود: اگر این کارها انجام شود، بدون شک ماندگاری مسافر بیش از پیش خواهد شد.

قناعت یادآور شد:‌ در زمینه معرفی استان و معرفی جاذبه‎های گردشگری و توریستی گلستان به مسافران، رسانه و رسانه ملی، نقش اساسی و مهمی را بر عهده دارند.

استاندار گلستان اظهار داشت: اگر استان بر روی آنتن‎های خبری و رسانه‎های مختلف قرار بگیرد، بدون شک سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی بیشتری ترغیب خواهند شد تا در این استان در زمینه‎ای خاص و پروژه‎های ویژه و مهم سرمایه‎گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم گلستان بسیار با فرهنگ هستند، تصریح کرد: مردم این استان امسال نیز میزبان و پذیرای خوبی از مسافرین خواهند بود و باید گردشگری در کشور را جدی بگیریم.

قناعت با اشاره به جزیره آشوراده گفت: با توجه به نگاه سازمان حفاظت محیط زیست کشور و تاکید بر حفظ زیست محیطی این منطقه، برای سرمایه‎گذاری در این جزیره مجوز داده شده و بخشی از آن توسط سرمایه‎گذار بومی انجام می‎شود که معرفی این جزیره به عنوان بخشی از زمینه‎های صنعت گردشگری می‎تواند برای سال‎های آینده جهشی بزرگ به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول