اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید فطر توسط جمعیت هلال احمر صورت گرفت؛

ارسال نخستین محموله کمک‌های مردم اصفهان به سومالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: همزمان با عید فطر نخستین محموله کمک‌های مردم اصفهان برای قحطیزدگان سومالی ارسال شد.

ارسال نخستین محموله کمک‌های مردم اصفهان به سومالی
محسن مؤمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نخستین محموله کمک‌های غیر‌نقدی مردم استان اصفهان به قحطیزدگان سومالی، به مناسبت عید فطر توسط اداره راه آهن اصفهان و با همکاری جمعیت هلال احمر استان به بندرعباس ارسال شد.
وی افزود: مردم اصفهان تاکنون بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی به جمعیت هلال احمر داشته‌اند و در کل بیش از 2 میلیارد تومان کمک نقدی توسط هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) به قحطیزدگان سومالی جمع‌آوری شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه مردم استان اصفهان 220  تن برنج نیز به قحطیزدگان سومالی اهدا کرده‌اند، اضافه کرد: نخستین محموله ارسالی به سومالی شامل‌ 60 تن برنج است.
وی بیان داشت: البته اقلامی چون آرد و حبوبات نیز جمع‌آوری شده است.
مؤمنی در پاسخ به این سؤال که تاکنون اعلام نیازی مبنی بر حضور کادر پزشکی در کشور سومالی به جمعیت هلال احمر استان اصفهان رسیده است‌، اظهار داشت: یک گروه سه نفره متشکل از پزشک و پیرا پزشک در راستای کمک به مردم سومالی و ارزیابی منطقه و نیازهای آن آماده اعزام هستند.
وی تصریح کرد: ما آمادگی داریم بر اساس اعلام نیاز کشور سومالی تیم درمانی به این کشور اعزام کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: کمک‌های مردم به صورت مستمر برای قحطیزدگان سومالی ارسال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم  می‌توانند علاوه بر پایگاه‌های هلال احمر، از طریق دو شماره حساب  99999 و حساب 0199999999003 از طریق شبکه شتاب و خود پردازها، به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نزد بانک ملی ایران وجوه نقدی را به قحطیزدگان سومالی اهدا کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول