اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کمک 94 میلیون ریالی کارکنان سپاه چهارمحال و بختیاری به مردم سومالی

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: کارکنان سپاه این استان 94 میلیون و 700 هزار ریال برای کمک به قحطیزدگان سومالی کمک کردند.

کمک 94 میلیون ریالی کارکنان سپاه چهارمحال و بختیاری به مردم سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی در جمع کارکنان سپاه این استان اظهار داشت: با تأسی از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پاسداران سپاه قمر بنیهاشم(ع) به‌یاری مردم مسلمان نیازمند سومالی شتافتند.
وی با اشاره به میزان کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده از سوی کارکنان سپاه این استان، گفت: در حال حاضر 45 میلیون ریال از سوی کارکنان تیپ 44 سپاه قمر بنی هاشم(ع)، 26 میلیون ریال از سوی کارکنان نواحی شهرکرد و عشایری و 22 میلیون ریال را پاسداران ستاد سپاه استان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.
توسلی ادامه داد: کمکهای جمع‎آوری شده به حساب ویژه نیازمندان کشور سومالی نزد بانک انصار واریز شد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی هاشم(ع) افزود: جمع‌آوری کمکهای نقدی در سطح ستاد سپاه استان و رده‌های تابعه همچنان ادامه دارد.
وی اظهار داشت: پاسداران و سربازان به هر میزان از توان خود در این امر خداپسندانه شرکت کردند.
توسلی با تاکید بر اینکه همه باید به مردم سومالی کمک کنند، ابراز داشت: مشاهده صحنه‌های دردناک و ناگواری که مردم سومالی امروز به آن مبتلا شده‌اند دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.
وی خواستار مشارکت مردم در راستای کمک به مردم قحطی‎زده سومالی شد و افزود: در چنین شرایطی کمک به قحطی زدگان سومالی وظیفه‌‌ای همگانی است که باید به این موضوع مهم توجه شود.
توسلی ادامه داد : اکنون در کشور سومالی بزرگ‌ترین فاجعه انسانی رخ داده، این فاجعه دردناک در طول تاریخ بشریت بیسابقه بوده است در حالی که کشورهای ثروتمند جهان و سازمان‌های امدادی نسبت به این فاجعه بی تفاوت هستند.
وی گفت: در برابر این فاجعه انسانی همه باید احساس مسئولیت کنیم و سفارشات مقام معظم رهبری را در امداد و کمکرسانی به مردم سومالی جدی بگیریم.
توسلی خاطرنشان کرد: برهمین اساس پایگاه‌های مقاومت چهارمحال بختیاری آماده دریافت و ارسال کمکهای نقدی مردم استان به مردم قحطیزده سومالی است.
وی ادامه داد: همچنین شماره حساب 284000 موسسه مالی و اعتباری مهر آماده دریافت کمکهای نقدی مردم این استان برای کمک به مردم سومالی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول