اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین خبر داد:

کمک اصحاب رسانه قزوین به مردم سومالی

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات استان قزوین از کمک جمعی از اصحاب رسانه قزوین به مردم سومالی خبرداد.

کمک اصحاب رسانه قزوین به مردم سومالی
علی علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: پس از کمک مقام معظم رهبری به مردم قحطی زده سومالی جمعی از اصحاب رسانه در قزوین نیز بر آن شدند تا با تبعیت از رهبری در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.
وی ادامه داد: جمعی از اصحاب رسانه قزوین در اقدامی خودجوش در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان کمکی به مبلغ 2 میلیون و 700 هزار ریال به مردم قحطی زاده سومالی اهداء کردند.
رئیس خانه مطبوعات استان قزوین اضافه کرد: این کمک به حساب شماره 99999 هلال احمر نزد بانک ملی واریز شده است تا اهالی رسانه نیز در این اقدام سهمی اگر چه اندک داشته باشند.
وی تصریح کرد: اصحاب رسانه به عنوان فرهیختگان جامعه لازم است در عرصه‌های مختلف؛ در تبعیت از رهبری پیشگام باشند.
علیمحمدی خاطرنشان کرد: همچنین اهالی رسانه باید در کارهای انسان دوستانه و اجتماعی نیز از دیگران سبقت بگیرند.
 
* کمکهای دیگر به سومالی
مدیرکل شعب موسسه‎ مالی و اعتباری مهر استان قزوین نیز اعلام کرد: کارکنان موسسه‎ مالی و اعتباری مهر، بخشی از حقوق خود را به مردم قحطی‎زده‎ی سومالی اهدا کردند.
حمد‌الله نوری گفت: مردم سومالی به علت خشکسالی بیسابقه با کمبود شدید مواد غذایی، خطر گرسنگی و بحران انسانی مواجه شده‌اند و کارکنان موسسه‎ مالی‎ و اعتباری مهر استان قزوین هم‎ سو با مردم مسلمان و نوع‎ دوست کشورمان با جمع‌آوری کمک‌های نقدی خود به کمک مردم نیازمند سومالی شتافتند.
وی افزود: این موسسه با این اقدام خیرخواهانه و نوع‏دوستانه که به منظور حل نیازهای ضروری مردم قحطیزده‎ی سومالی صورت گرفت بار دیگر نشان داد که کارکنانش همواره در کنار مسلمانان نیازمند جهان هستند.
مدیرکل شعب موسسه‎ مالی و اعتباری مهر استان قزوین از اختصاص شماره حساب 284000 برای کمک به مردم سومالی در این موسسه خبرداد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول