اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمک 200 میلیون ریالی خیر محلاتی به سومالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: خیر محلاتی مبلغ 200 میلیون ریال به قحطیزدگان کشور سومالی اهدا کرد.

کمک 200 میلیون ریالی خیر محلاتی به سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، محسن ولیئی افزود: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به مردم قحطیزده سومالی عباس آذرنوش خیر محلاتی مبلغ 200 میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان به منظور کمک به سومالی تقدیم این نهاد کرد.
وی تصریح کرد: ما مسلمانان هم‌اکنون در مقابل فاجعه انسانی در یک کشور مسلمان قرار داریم که تمام وقایع پیرامون آن در برگ برگ تاریخ ثبت خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به این مردم مسلمان بیان کرد: وظیفه همه ماست که در این ماه رحمت و برکت به کمک مسلمانان قحطیزده این کشور بشتابیم.
ولیئی ضمن دعوت از تمام مردم شریف استان مرکزی در کمک به مردم قحطیزده سومالی خاطرنشان کرد: تمام دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان مرکزی آماده دریافت کمکهای مردمی به این کشور است.
به گفته وی طی دو روز اخیر مردم مسلمان و نیکوکار استان مرکزی مبلغ 100 میلیون تومان به منظور کمک به مرم سومالی تحویل پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) داده‌اند.
وی بیان داشت: امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی نیز هرکدام مبلغ 200 هزار ریال به قحطیزدگان کشور سومالی کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: همکاران امدادگر و دلسوز همچون گذشته از پیشگامان حمایت و کمک به نیازمندان و محرومین در شرایط بحرانی هستند.
ولیئی با اشاره به شرایط بحرانی کشور سومالی و وضعیت کودکان در آن کشور تاکید کرد: وظیفه شرعی هر مسلمان است که در این شرایط نسبت به همنوعان خود بیتفاوت نباشد و با کمکهای خود به این مردم مستضعف از وقوع فاجعه انسانی جلوگیری کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول