اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه خبر داد:

کمک 190 میلیون تومانی دانشجویان ارومیه‌ای به سومالی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه یک میلیارد و 900 میلیون ریال به مردم سومالی کمک کردند.

کمک 190 میلیون تومانی دانشجویان ارومیه‌ای به سومالی
 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از سپاه شهدای آذربایجان غربی مجتبی نجم‌افشار اظهار داشت: به دنبال دعوت دفتر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک اقشار مختلف مردم ایران اسلامی به قحطیزدگان سومالی، ‌دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در اقدامی پسندیده اقدام به جمع‌آوری کمکهای نقدی یک میلیارد و 900 میلیون ریالی خود و ارسال آن به مردم سومالی کردند.
وی با اشاره به شرایط ناگوار موجود در کشور سومالی افزود: هم اکنون چندین میلیون نفر در این کشور در وضع بسیار سختی به سر میبرند و جان صدها هزار و حتی میلیون‌ها نفر در خطر است.
نجم‌افشار با اشاره به ورود مقام معظم رهبری به این موضوع و کمک ایشان به مردم آسیب‌دیده سومالی خاطرنشان کرد: اکنون وظیفه تکتک مردم است تا نسبت به این موضوع احساس وظیفه کرده و به مردم این کشور کمک کنند.
مسئول بسیج اصناف آذربایجان غربی نیز از ارسال هفت تن مواد خوراکی توسط اصناف و بازاریان خوی به رزمندگان اسلامی در مناطق مرزی شمالغرب کشور خبر داد.
میرسلیمان سیدولیلو گفت: در راستای افزایش روحیه مجاهدان اسلام در برابر گروهک پژاک، بازاریان و اصناف شهرستان خوی حدود هفت تن گوجه‌فرنگی، خیار و هندوانه به این مناطق ارسال کردند.
وی افزود: همچنین حدود 2.5 تن هندوانه به همت اصناف شهرستان سلماس به مناطق مرزی شمالغرب کشور اهدا شد.
اعضای پایگاه شهید داداشیان شرکت فرد آذربایجان و پایگاه شهید بروجردی شرکت پاکدیس ارومیه نیز در اقدامی خداپسندانه هدایایی را به رزمندگان اسلامی در مناطق مرزی آذربایجان غربی ارسال کردند.
در این اقدام که به منظور ارج نهادن به تلاش‌های شبانه‌روزی رزمندگان در جنوب آذربایجان و همچنین در راستای ایجاد جنگ روانی علیه گروهک تروریستی پژاک انجام گرفت، پایگاه مقاومت شهید داداشیان شرکت فرد آذربایجان و پایگاه شهید بروجردی شرکت پاکدیس ارومیه حوزه 11 کارگری این شهرستان تعداد یک هزار عدد نوشابه و یک هزار عدد آبمیوه را به مناطق مرزی ارسال کردند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول