اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان خبر داد:

کمک 237 میلیون ریالی گلستانی‎ها به مردم سومالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان از جمع‎آوری بیش 237 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم گلستان در پایگاه‎های امداد برای کمک به مردم قحطی‎زده سومالی خبر داد.

کمک 237 میلیون ریالی گلستانی‎ها به مردم سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‎اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به بروز خشکسالی و قحطی در کشور سومالی و ایجاد مشکلات متعدد برای مردم مسلمان و خصوصا زنان و کودکان مظلوم سومالی و با عنایت به تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک به مردم نیازمند امروز کمک به این مردم ستمدیده برای ما امری واجب است.
وی تصریح کرد: در همین راستا در روز عید فطر در کنار تمام پایگاه‎های جمع‎آوری زکات فطره که در تمام مصلی‎ها و مساجد سراسر استان  صندوق‎های جمع آوری کمک برای مردم سومالی نیز موجود است.
حاجی‎اکبری به ارائه خدمات این اداره کل به دانشجویان تحت حمایت خود پرداخت و تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سال تجصیلی 1389-1390 تعداد 2 هزار و 213 نفر دانشجو شهریه و کمک هزینه تحصیلی پرداخت کرده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان افزود: برای این تعداد دانشجو مجموعا بیش از 3 میلیارد و 509 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز اعتبارات محلی هزینه شده است همچنین تعداد 60 دستگاه رایانه به دانشجویان واجدالشرایط اهدا شده است.
حاجیاکبری از اعزام 76 نفر از دانش‎آموزان دختر عضو کانون جوانان پیرو ولایت به اردوی 10 روزه ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: در این اردو دختران مقطع راهنمایی و متوسطه که ترم اول آموزشی کانون را سپری کرده‎اند اعزام شده‎اند.
وی افزود: از مجموع این تعداد، 36 نفر از دانش‎آموزان به اردوگاه ثامن‎الائمه در شهرستان مشهدمقدس و همچنین 38 نفر دیگر به (اردوگاه شهید رجائی ) فریدون کنار اعزام شده‎اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان هدف از این اردوی 10 روزه را ارتقا سطح بینش دینی، فرهنگی و اجتماعی، استفاده از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان در راستای بهره‎برداری از اوقات فراغت بیان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول