اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی اعلام کرد:

ارسال کمک‌های مردم آذربایجان غربی به سومالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: کمک مردم آذربایجان غربی از طریق کمیته امداد این استان به مردم سومالی ارسال شد.

ارسال کمک‌های مردم آذربایجان غربی به سومالی
جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: میزان کمک جمع‌آوری شده کمیته امداد امام خمینیی (ره) آذربایجان غربی از مردم این استان به 700 میلیون ریال رسیده است.
وی با تقدیر از مردم خیر و نیکوکار این استان، تصریح کرد: امدادرسانی به قحطی‌زدگان از نیمه دوم رمضان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آغاز شده است.
این مسئول با اشاره به ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به قحطی‌زدگان سومالی، افزود: پایگاه‌های موجود تا پایان ماه مبارک رمضان دایر خواهند بود.
حسین‌زاده با بیان اینکه همکاری مردم در کمک به قحطی‌زدگان سومالی حرکتی قابل توجه بود، خاطرنشان کر: مردم نوعدوست آذربایجان غربی در زمان‌های مختلف و در مواردی که اعلام شده با کمک به دیگر مسلمانان کمیته امداد امام‌خمینی ( ره ) استان را همراهی کرده‌اند.
وی با اشاره به رویکرد جدید کمیته امداد استان در زمینه فطریه، گفت: فطریه امسال نیز به کمک روحانیان و هیئت امنای مساجد دریافت خواهد شد و بر این اساس فطریه هر منطقه بین افراد نیازمند همان منطقه توزیع می‌شود.
این مسئول با اشاره به عناوین مختلف مشارکت‌های مردمی، اظهار داشت: اطعام و افطار محرومان در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در میلاد کریم اهل بین امام حسن مجتبی (ع) از 15 تا 21 ماه مبارک رمضان با عنوان هفته اطعام محرومان، جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات در پایان ماه مبارک رمضان و روز عید سعید فطر و تقسیم آن بین محرومان، اجرای طرح اکرام ایتام به منظور کفالت ایتام توسط افراد متمول، جمع‌آوری هدایا و نذورات عید سعید قربان و توزیع آن بین محرومان، اجرای طرح حمایت ایتام توسط خیرین کویتی با عنوان هیئت کافل‌الیتیم جامع‌الامام حسین (ع) به منظور حمایت ایتام کشورهای ایران، افغانستان، تاجیکستان، لبنان، جمهوری آذربایجان، سوریه، جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی برای مسلمانان خارج از کشور از عناوین مهم بخش مشارکت‌های مردمی این اداره است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول