اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

دنیای استکبار به قحطی‌زدگان سومالی فکر نمی‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: دنیای استکبار حتی لحظه‌ای هم به قحطی‌زدگان سومالیایی فکر نمی‌کند.

دنیای استکبار به قحطی‌زدگان سومالی فکر نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در آیین جشن بزرگ نوع‌دوستی به منظور کمک به قحطی‌زدگان سومالی در زورخانه ذوالفقار سپاه ثارالله اظهار داشت: تصاویری که این روزها از سومالی می‌بینیم، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و کمک کردن به این مردم ربطی به مسلمانی یا غیرمسلمانی افراد ندارد.
نجار گفت: هم‌اکنون در دنیای استکبار مردمی هستند که با عقیده مسلمان بودن مردم سومالی کمکی به آنها نمی‌کنند، در حالی که آنها انسان هستند و مدعیان دفاع از حقوق انسانی باید برای نجات آنها پیشقدم شوند.
وی خاطرنشان کرد: مردم استان کرمان ثابت کرده‌اند که همواره در کمک به هم‌نوعان خود پیشقدم بوده‌اند و هم‌اکنون نیز به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و برای نجات مردم سومالی گام برمی‌دارند.
استاندار کرمان افزود: ما هم همگام با مردم از این کار خیر عقب نمی‌مانیم و هم در نماز جمعه و هم در این جشن زیبا مبالغی را برای کمک به مردم سومالی تقدیم می‌کنیم.
در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در گوشه‌ای از دنیا مردم رنج دیده و مصیبت‌زده سومالی انتظار کمک و یاری مسلمانان و انسان‌های نوعدوست را دارند که ما هم باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری در این مسیر گام برداریم.
محمد فولادی‌ماهانی افزود: جامعه ورزش و به ویژه ورزش زورخانه‌ای که یک ورزش ملی و مذهبی است، همراه با سایر مردم ایران اسلامی برای کمک به قحطی‌زدگان سومالی گام برداشته و برای نجات این افراد از مصیبت پیش می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: در جشن امشب مبلغ 10 میلیون ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به منظور کمک به قحطی‌زدگان آماده شده که در نخستین فرصت روانه این کشور می‌شود.
این نشست به همت هیئت زورخانه‌ای و پهلوانی استان کرمان و با حضور جمعی از خیران و مسئولان کرمان برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول