اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی اعلام کرد:

کمک 260 میلیونی مردم خراسان شمالی به سومالی

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: مردم این استان 267 میلیون و 396 هزار ریال به مردم قحطی زده سومالی کمک کردند.

کمک 260 میلیونی مردم خراسان شمالی به سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، برات سلیمی اظهار داشت: از این میزان 39 میلیون و 280 هزار ریال کالا و مبلغ 228 میلیون و 116 هزار ریال نیز به صورت نقدی بوده است.
وی با اشاره به اینکه 28 پایگاه در بجنورد و شهرستان‌های این استان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این زمینه هستند، افزود: برای جمع آوری کمک هر چه بیشتر مردم نیز شماره حساب 5555 بانک ملی ایران به نام کمیته امداد فعال است.
سلیمی کمک‌های غیر نقدی را در قالب مواد غذایی از قبیل برنج، روغن، مواد لبنی و پروتئینی عنوان کرد و گفت: کمک‌های مردمی در قالب کالا به جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تحویل داده می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به حساب کمیته امداد کشور تحویل داده می‌شود تا هر یک از کمک‌ها به زودی به دست قحطی زدگان سومالی برسد.
وی تصریح کرد: این نهاد با استقرار پایگاه‌ها در سطح شهر و دایر بودن شماره حساب بانک ملی همچنان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی استان است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: از مجموع کمک‌های مذکور 70 میلیون ریال مربوط به شیروان، 2 میلیون و 700هزار ریال اسفراین، 2 میلیون و 500 هزار ریال گرمه، 11 میلیون و 353 هزار ریال جاجرم، 146 میلیون و 245 هزار ریال بجنورد، یک میلیون و 410 هزار ریال راز و جرگلان، 30 میلیون و 518 هزار ریال فاروج و 2 میلیون و 670 هزار ریال نیز مربوط به مانه و سملقان است.
 معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی همچنین از جمع آوری حدود 18 میلیون ریال کمک مردمی به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.
وی تصریح کرد: در روز قدس با استقرار 28 پایگاه در بجنورد و شهرستان‌های این استان مبلغی بالغ بر 18 میلیون ریال به مردم مظلوم فلسطین کمک شد.
سلیمی با بیان اینکه از مجموع پایگاه‌های مذکور 13 پایگاه ثابت و 15 پایگاه سیار بود که در روز قدس کمک‌ها را جمع آوری کردند، گفت: این کمک‌ها در اولین فرصت ارسال میشود.
وی با اشاره به اینکه از مجموع کمک‌ها مبلغ 3 میلیون و 897 هزار ریال مربوط به کمک‌های مردم بجنورد بود گفت: بیش از 5 میلیون ریال نیز مربوط به اسفراین، 550 هزار ریال جاجرم، 7 میلیون و 280 هزار ریال شیروان، 500 هزار ریال مانه و سملقان، 265 هزار ریال راز و جرگلان و مبلغ 270 هزار ریال نیز مربوط به کمک‌های فاروج بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول