اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابهر و خرم‏دره در مجلس:

استان زنجان با مشکل اعتبارات مواجه است

نماینده مردم ابهر و خرم‏دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وجود مشکل اعتباری در استان واقعیت دارد، گفت: بانک‌‏های ما در حال حاضر خالی شده است و حرکت جدی نیز مشاهده نمی‏‌شود.

استان زنجان با مشکل اعتبارات مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا خان‌محمدی عصر امروز در بیست و دومین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت مدیره اتاق تعاون اظهار داشت: هر کاری را باید با نگاه کاربردی و عملیاتی دید.

وی با اشاره به اینکه وجود مشکل اعتباری در استان واقعیت دارد، تصریح کرد: بانک‏‌های ما در حال حاضر خالی شده است و حرکت جدی نیز مشاهده نمی‏‌شود.

نماینده مردم ابهر و خرم‏دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجوز ایجاد دفتر وزارت امور خارجه را برای تاسیس در زنجان دریافت کردم ولی متاسفانه نتیجه‏‌ای حاصل نشد، اضافه کرد: امروز اگر فقط مشکلات ویژه خود را ببینیم به نتیجه‏‌ای نخواهیم رسید.

این مسئول با بیان اینکه باید با هم روان کار کرده و نظمی نیز به کارها و برنامه‏‌ها دهیم، ادامه داد: باید کمک کرد تا تولیدکنندگان عالمان به این کار را به جمع خود وارد کنند.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه امروز یکی از مهم‏ترین مشکلات صنایع ما این است که کهنگی صنایع ما را گرفته است، بیان داشت: این در حالی است که اشتغال از مهم‏ترین تاکیدات و خواسته‏‌ها به شمار می‏‌رود.

در ادامه این برنامه رئیس کنسرسیوم سرب و روی ایران نیز با تاکید بر اینکه درآمد سرانه استان زنجان از متوسط کشوری فاصله دارد، ادامه داد: هزینه‏‌های خانوارهای شهری و روستایی استان نیز بالا است.

سیروس میانجی بیان کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی استان زنجان را می‏‌توان در سه بخش کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت پیگیری کرد.

انتهای پیام/73006/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول