اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی همدان خبر داد

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی همزمان با جشنواره زمستانی در همدان

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از برپایی نمایشگاه صنایع‌ دستی همزمان با جشنواره زمستانی در همدان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی همزمان با جشنواره زمستانی در همدان

علیرضا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه نمایشگاه صنایع‌دستی در ارائه آثار هنری هنرمندان نقش بسیار مهمی دارد، اظهار داشت: استان همدان با برگزاری نمایشگاه و همچنین شرکت در نمایشگاه سایر استان‌ها سعی بر ارائه اقلام صنایع‌ دستی دارد.

وی تصریح کرد: در جشنواره‌های تابستانی و زمستانی که در همدان برگزار شد آثار صنایع‌ دستی نیز به صورت نمایشگاه در حاشیه این جشنواره‌ها گنجانده شد تا هنرمندان نیز بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان بیان داشت: همزمان با جشنواره زمستانی پیش رو سعی بر برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی داریم که قرار است توسط بخش خصوصی برگزار شود.

وی در خصوص عدم برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در یک سال گذشته نیز اضافه کرد: کمبود اعتبارات مانع از برگزاری این نمایشگاه در همدان شد.

قاسمی یادآور شد: با وجود کمبود اعتبارات پیگیری‌هایی از تهران مبنی بر برپایی نمایشگاه صنایع دستی در همدان داشتیم اما با عدم مجوز برای برپایی موفق نشدیم.

وی از دعوت همدان برای حضور در دو نمایشگاه خارجی خبر داد و افزود: با دعوت از بخش خصوصی و انجمن‌های صنفی صنایع دستی، همدان در دو نمایشگاه صنایع‌دستی خارجی در کشورهای عراق و چین شرکت می‌کند.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در پایان گفت: در چند ماه اخیر همدان در نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی تهران، خوزستان، کرمان و سمنان شرکت کرده است.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول