اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان:

صنایع زنجان باید با حمایت از ورزش به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به فعالیت صنایع مختلف در سطح استان زنجان گفت: صنایع فعال در استان باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود در زمینه حمایت از ورزش عمل کنند.

صنایع زنجان باید با حمایت از ورزش به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید امیدی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به حضورش در شورای شهر زنجان اظهار داشت: در مدت زمان حضورم در شورا دو مقوله بیش از همه چیز مدنظرم بوده است.

وی توجه به سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری و بحث ورزش را دو مقوله مورد توجه خود در شورا برشمرد و اضافه کرد: سابقه و تجربه نشان از استعداد و ظرفیت بالای جوانان زنجانی در عرصه ورزش دارد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان به شور و شوق جوانان زنجانی در عرصه ورزش اشاره کرد و گفت: اگر به ورزش استان توجه شود ورزشکاران زنجانی نتایج بهتری نسبت به امروز کسب خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به فعالیت صنایع مختلف در سطح استان زنجان ادامه داد: این صنایع باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود در زمینه حمایت از ورزش عمل کنند.

وی تاکید کرد: صنایعی که از فضا و محیط استان زنجان برای فعالیت استفاده می‌کنند باید با ورود به عرصه ورزش به شکوفایی استعدادهای موجود در این عرصه کمک کنند.

شایان ذکر است، سعید امیدی ضمن عضویت در شورای چهارم زنجان مدیر عاملی شرکت پگاه زنجان را نیز بر عهده دارد.

انتهای پیام/73004/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول