اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

همدان از خلأ وجود صنایع تبدیلی رنج می‌برد

فرماندار همدان گفت: خلأ صنایع تبدیلی در همدان دیده می‌شود که باید برای این امر سرمایه‌گذار در نظر گرفته شود.

همدان از خلأ وجود صنایع تبدیلی رنج می‌برد

حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه همدان در کشاورزی و گردشگری حرف‌های زیادی بر گفتن دارد، افزود: در سند چشم‌انداز و آمایش استان با برش شهرستانی جایگاه ویژه‌ای برای گردشگری و کشاورزی قائل شده‌اند اما هیچکدام نافع دیگری نیستند و در کشت باید به دنبال کشت پرسود ده باشیم.

وی با بیان اینکه برای توسعه کشاورزی باید کشت به روش غرقابی منسوخ شود، افزود: همدان در روش آبیاری تحت فشار رتبه نخست را به خود اختصاص داده است هرچند 85 درصد هزینه را دولت به صورت رایگان پرداخت کرده است.

فرماندار همدان بر کشاورزی صنعتی در همدان تأکید کرد و گفت: خلأ صنایع تبدیلی در همدان دیده می‌شود که باید برای این امر سرمایه‌گذار در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جلساتی با چند سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در همدان را مد نظر داریم، افزود: در همدان بسیاری از مردم از طریق خدمات ارتزاق می‌کنند که از جهاتی حسن است چرا که بسیاری بدین طریق به همدان می‌آیند.

قهرمانی‌مطلق کشاورزی را بخش بعدی فعالیت همدان عنوان کرد و گفت: برای توسعه کشاورزی باید اصلاح الگوی کشت صورت گیرد تا شاهد رشد روزافزون کشاورزی و صنایع وابسته به آن شد.

وی با بیان اینکه بخش صنعت نیز باید در همدان جدی گرفته شود، افزود: در حال حاضر سرانه شهرک‌های ما در همدان اندک است و بیشترین اقبال ایجاد شهرک به سمت مرکز است.

فرماندار همدان در پایان اضافه کرد: اگر صنایع مادر را در همدان بتوانیم اجرا کنیم، می‌توانیم در گردشگری و صنایع و کشاورزی همدان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول