اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

تقویت صنایع‌دستی معضل بیکاری شادگان را کاهش می‌دهد

فرماندار شادگان گفت: با احیای صنایع‌دستی می‌توان معضل بیکاری در این شهرستان را کاهش داد.

تقویت صنایع‌دستی معضل بیکاری شادگان را کاهش می‌دهد

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: کشاورزی همواره مهمترین منبع درآمدی شهرستان شادگان بوده و صیادی و صنایع دستی نیز در این منطقه از رونق خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه شادگان یکی از مناطقی‌ست که در زمینه کشاورزی به‌عنوان قطب مهم و بااهمیتی محسوب می‌شود، بر ضرورت توسعه زیر ساخت‌های این شهرستان تأکید کرد.

فرماندار شادگان بر ضرورت توسعه زیر ساخت‌های شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: شادگان از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه برخوردار است.

وی همچنین عنوان کرد: با احیای صنایع دستی می‌توان معضل بیکاری در شادگان را کاهش داد و از ورود صنایع تزئینی خارجی به کشور جلوگیری کرد.

سنواتی ادامه داد: نقش صنایع دستی در توسعه کشور را می‌توان در ارتقای سطح اشتغال با هزینه‌های بسیار کم، ازدیاد درآمد سرانه ملی، جذب گردشگران خارجی و توسعه صنعت توریسم، ارزآوری به واسطه فروش آن و تاثیر در توسعه کالای غیرنفتی خلاصه کرد.

وی ادامه داد: همچنین صنایع دستی به دلیل بار فرهنگی قوی می‌تواند به عنوان سفیر فرهنگی کشور عمل کند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه شادگان داراى صنایع دستى متنوع است، یادآور شد: صنایع دستی از نظر ماهیت یکی از انواع فعالیت‌های اقتصادی است که منجر به تولید کالاهای جدیدی می‌شود و این شهرستان در این زمینه نیازمند توجه جدی‌تری از سوی مسئولان امر است.

انتهای پیام/72001/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول