اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 آذرماه صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون سنجش مهارت صنعت ساختمان، صنایع‌دستی و فرش در همدان

رئیس اداره سنجش و مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان از توزیع کارت آزمون سنجش مهارت صنعت ساختمان، صنایع‌دستی، فرش، نان و غله در همدان خبر داد و گفت: مرحله کتبی این آزمون 28 آذرماه برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون سنجش مهارت صنعت ساختمان، صنایع‌دستی و فرش در همدان

احمد سیفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوز‌ه‌های صنعت ساختمان و صنایع‌دستی، فرش و نان و غله خبر داد و اظهار داشت: توزیع این کارت از ساعت هشت صبح 25 آذرماه آغاز شده و تا ساعت 24 روز 27 آذرماه ادامه می‌یابد.

وی گفت: مرحله کتبی ششمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع‌دستی، فرش و نان و غله در روز پنجشنبه 28 آذرماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ادامه داد: متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها (صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و ...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت‌نام کرده‌اند، از تاریخ 25 آذرماه تا تاریخ 27 آذرماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل 2 مرحله کتبی و عملی است.

سیفی در پایان اظهار داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی مراکز آموزشی برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین‌شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول