اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی مطرح کرد

ایجاد شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد با رویکرد استقرار صنایع پایین‌دستی

عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: ایجاد شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد با رویکرد استقرار صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و صنایع شیمیایی آلاینده است.

ایجاد شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد با رویکرد استقرار صنایع پایین‌دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا باقری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شهرک در منطقه سیساب بجنورد قرار داشته و در حال تأمین زیرساخت‌ها است.

وی ایجاد شهرک صنعتی شماره سه بجنورد را یکی از اقدامات موثر برای استقرار صنایع پایین‌دستی واحدهای بزرگ صنعتی در سال‌های اخیر برشمرد.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی ادامه داد: احداث و بهره‌برداری از مرکز فناوری کسب و کار برای ارائه مشاوره تخصصی به واحدهای صنعتی برای نخستین‌بار در استان از اقدامات موثر به منظور کیفی‌سازی این بخش بوده است.

وی گفت: ساخت واحدهای کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای پاسخ به بهبود سرعت سرمایه‌گذاری صنعتی در استان، توسعه خوشه صنعتی آبنبات و فرش دستباف خراسان شمالی و اخذ چهار میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر رهبری برای توسعه خوشه‌های صنعتی استان از اقدامات اساسی شهرک‌ها طی سه سال گذشته به شمار می‌رود.

باقری اظهار کرد: نشست‌های متعدد با بنیاد برکت و معرفی 30 واحد صنعتی برای مشارکت و اجرایی شدن تفاهمنامه با 6 واحد صنعتی به همین منظور تشکیل شد.

وی با برشمردن احداث تصفیه‌خانه صنعتی و استفاده از سیستم بازچرخانی پساب برای آبیاری فضای سبز استان، همچنین اجرای آبیاری قطره‌ای برای نخستین بار در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی را به طول 55 کیلومتر مورد توجه قرار داد.

عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تصریح کرد: اجرای قانون واگذاری امور شهرک‌ها به شرکت‌های خدماتی متشکل از صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی توسط این شرکت تحقق یافت.

وی افزایش 90 درصدی عملکرد در میزان آب تأمین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین افزایش 70 درصدی عملکرد در میزان برق تأمین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین افزایش 100 درصدی تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارای گاز شهری را برشمرد و گفت: این اقدامات ظرف سه سال گذشته توسط شهرک‌های استان به ثمر نشسته است.

باقری گفت : اخذ سند 6 دانگ ثبتی برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی و افزایش هشت برابری مساحت اسناد اخذ شده نسبت به گذشته و همچنین اخذ اسناد تفکیکی و انتقال اسناد به واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده از دیگر اقدامات این شرکت طی همین مدت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63002/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول