اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی گلستان خبر داد

پیشرفت 18 درصدی صنایع پتروشیمی گلستان

رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی گلستان، میزان پیشرفت این پروژه مهم را 18 درصد اعلام کرد.

پیشرفت 18 درصدی صنایع پتروشیمی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی گلستان، الطفات کامیاب اظهار داشت: مانند مردم و سهامداران از حمایت ویژه دولت تدبیر و امید از این شرکت سپاسگزاریم و معتقدیم که با کلید دولت جناب آقای دکتر روحانی قفل پتروشیمی گلستان باز می‎شود.

کامیاب افزود: تصویب وام ارزی پتروشیمی گلستان به مبلغ 277 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی گام مهمی بود که با حمایت دولت و نمایندگان استان به ویژه آقایان امامی و طاهری نمایندگان گرگان در مجلس شورای اسلامی برداشته شد.

وی افزود: همچنین لازم می‎دانم از مسئولان اجرایی استان به ویژه جناب صادقلو استاندار و معاونان ایشان در حمایت از مهمترین پروژه صنعتی تاریخ استان تقدیر و تشکر داشته باشم.

رئیس هیئت ‌مدیره شرکت صنایع پتروشیمی گلستان گفت: وام ارزی با توجه به تشکیل سندیکای بانکی و سایر مقدمات لازم پرداخت خواهد شد که امیدوارم با تداوم همکاری مسئولان به زودی نهایی شود.

وی با تقدیر از حمایت همه جانبه وزیر نفت از این پروژه مهم یادآور شد: مهندس زنگنه در دیدار با مسئولان پتروشیمی به طور خاص از پتروشیمی گلستان حمایت کرده و آن را پروژه‎ای مردمی دانستند و بر ضرورت رفع مشکلات این پروژه که 94 هزار نفر سهامدار آن هستند، تاکید کردند.

کامیاب پرداخت وام ارزی و نیز اجرایی شدن توافقنامه ژنو که موجب لغو تحریم پتروشیمی می‎شود را موجب برون‎رفت از وضعیت فعلی پتروشیمی گلستان عنوان کرد و افزود: انتظار داریم در ماه‎های آینده مراحل خرید ماشین‎آلات و تجهیزات این پروژه آغاز شود تا شاهد نصب آن و بهره‎برداری در سال‎های آینده باشیم.

وی با بیان اینکه در سال‎های گذشته با وجود مشکلات زیاد، کارگاه مجتمع پتروشیمی گلستان تعطیل نبود و مشغول آماده‎سازی زیرساخت‎ها و فونداسیون‎های صنعتی بود، تصریح کرد: خوشبختانه همه زیرساخت‎ها برای نصب تجهیزات و ماشین‎آلات آماده شده و حتی سوله‎های انبار تولیدات نیز به اتمام رسیده است.

رئیس هیئت ‌مدیره شرکت صنایع پتروشیمی گلستان میزان پیشرفت این پروژه مهم را 18 درصد اعلام کرد و افزود: خرید و نصب ماشین‎آلات موجب پیشرفت 70 درصدی پروژه می‎شود که با 18 درصد آماده شده کنونی به حدود 90 درصد خواهد رسید.

کامیاب همچنین از نقش ویژه نمایندگان مرکز استان در پیگیری تصویب وام ارزی تشکر کرد و خاطرنشان کرد: همچنین باید از صبر و حوصله 94 هزار سهامدار عزیز این شرکت نیز قدردانی کنیم که با صبر و حمایت‎های خویش چراغ شرکت صنایع پتروشیمی گلستان را روشن نگه داشتند.

انتهای پیام/2307/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول