اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

ترویج امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های زنجان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی استان زنجان برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در بین دانشجویان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

ترویج امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های بسیج دانشجویی زنجان در ایام محرم اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج دانشجویی در طول دهه نخست محرم برنامه‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه با فعال شدن هیئت‌های مذهبی، مراسم عزاداری منظم و برنامه‌ریزی شده در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: بسیج دانشجویی استان در ساعت 17 تا 22 روزهای یکشنبه هر هفته مراسم عزاداری برگزار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: این مراسم با حضور دانشجویان در مهدیه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت ایام محرم نمایشگاه عاشورایی در سطح دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

بابایی در ادامه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی استان زنجان برای ترویج این فریضه الهی برنامه‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه عمومی و همگانی است، افزود: عمل به این فریضه الهی به جا و مکان خاصی اختصاص ندارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه عمل به امر به معروف و نهی از منکر و توجه مسئولان و دست‌اندرکاران در اجرای این فریضه الهی باید در جامعه نهادینه شود، بیان داشت: بسیج دانشجویی برای استواری این فریضه در دانشگاه‌های استان گام‌های محکمی برداشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی استان برای آگاه‌سازی دانشجویان با تهدیدات دشمنان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، روابط نامحرم دختر و پسر، مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

بابایی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها برای آگاه‌سازی دانشجویان در حوزه‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی متنوعی برگزار می‌کند، افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی بیشترین تاثیرگذاری را در بین دانشجویان دارد.

وی اظهار داشت: سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان همیشه در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف پیشگام بوده است.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول