اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان خواستار شد

احیای فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» برای کاهش نابسامانی‌های اجتماعی‌

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جهت کاهش نابسامانی‌های اجتماعی تأثیرگذار است.

احیای فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» برای کاهش نابسامانی‌های اجتماعی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌حسین پازدار ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان در خرم آباد ضمن تسلیت ایام محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر هر سال از یکم محرم تا هفتم محرم آغاز می‌شود.

وی افزود: در این هفته برنامه‌های متنوعی صورت می‌گیرد که مهم‌ترین برنامه‌‌های این هفته تذکر لسانی و ترویج نقدپذیری در سراسر استان لرستان است.

پازدار خاطرنشان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سال 1372 به فرمان مقام معظم رهبری با مسئولیت آیت‌الله جنتی تشکیل شده و تاکنون برکات زیادی برای نظام به جا گذاشته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، گفت: این ستاد در سراسر لرستان با مسئولیت ائمه جمعه فعال هستند و ما در این زمینه هر چه هزینه کنیم تبدیل به سرمایه می‌شود.

پازدار خاطرنشان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در لرستان دارای 4 معاونت سازمان‌ها و ادارات، راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، معاونت تشکل‌های مردمی، معاونت فرهنگی و معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از مسئولان استان لرستان انتظار داریم که ساختمان 950 متر مربعی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان که زمین آن از ناحیه سپاه پاسداران اهدا شده است و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد را مورد حمایت خود قرار دهند.

پازدار تأکید کرد: متأسفانه مکان ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در استان لرستان نیز مکان مناسبی نیست و بیشتر این ستادها در دفاتر ائمه جمعه سراسر لرستان وجود دارد که از فرماندهان شهرستان‌ها می‌‌خواهیم برای رفع مشکل این ستادها نهایت همکاری را داشته باشند.

وی در ادامه از نقش صدا و سیما از ترویج این فرهنگ تأثیرگذار تقدیر و تشکر کرد و گفت:‌نقش روسای آموزشگاه‌ها و آموزش و پرورش در تعیین امر به معروف و نهی از منکر تأثیرگذار است.

انتهای پیام/85001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول