اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی:

امر به معروف و نهی از منکر باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: این فریضه زمانی به طور مطلوب احیا و در جامعه نهادینه می‌شود که به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

امر به معروف و نهی از منکر باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر نشست هم‌اندیشی بررسی راهکارهای توسعه فرهنگ نقدپذیری در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خواستار استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر زمانی به طور مطلوب احیا و گسترش یافته و در جامعه نهادینه می‌شود که به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر همگانی شدن تذکر لسانی در جامعه گفت: باید ابعاد مهم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تبیین شده و توان و ظرفیت‌های گوناگون برای تحقق آن جهت‌دهی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی آمادگی این اداره را برای تحقق اهداف و برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اعلام کرد.

انتهای پیام/2202/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول