اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی اعلام کرد

برگزاری 4 همایش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در ارومیه

قائم مقام دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: چهار همایش در طول هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری 4 همایش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در ارومیه

حجت‌الاسلام علی قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزاری چهار همایش در برنامه‌های ستاد پیش‌بینی شده است.

وی ابراز داشت: نخستین همایش توسط معاونت فرهنگی ستاد احیای آذربایجان غربی روز نخست ماه محرم در تالار شمس ارومیه ساعت 10 تا 12 با عنوان عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی برگزار شد.

قنبری اضافه کرد: اجرای تبلیغات گسترده با موضوع تذکر لسانی و ترویج نقدپذیری پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده مسئولان ستاد و کارشناسان ستاد احیا در طول هفته در برنامه‌های مختلفی حضور یافته و در خصوص اهداف و وظایف ستاد مطالبی ارائه شده و عملکرد ستاد منعکس شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع طرح یادآوران براساس یک تفاهم‌نامه در راستای احیای موضوع امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌شود.

قنبری یادآور شد: حضور گسترده نخبگان علمی و فرهنگی و اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در نماز جمعه و روز تجمع پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه همایش دوم از طریق معاونت وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ستاد احیا در دوم ماه محرم برگزار می‌شود، ادامه داد: این همایش در سالن شماره سه استانداری در خیابان مدیریت ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.

قنبری موضوع همایش را جامعه آرمانی و نقدپذیری عنوان و اعلام کرد: برگزارکنندگان همایش دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها است.

قائم مقام دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی اذعان داشت: همایش سوم را معاونت تشکل‌های مردمی ستاد احیای آذربایجان غربی برگزار می‌کند.

قنبری افزود: این همایش با موضوع نظارت ملی و مشارکت همگانی در پنجم محرم در مسجد وکیل باشی از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آخرین همایش با موضوع قانون‌مداری و امر به معروف و نهی از منکر توسط معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی سوم ماه محرم در محل سالن اجتماعات دادسراهای نظامی استان در خیابان ارتش ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61005/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول