اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

راهپیمایی و صدور بیانیه ضابطین امر به معروف و نهی از منکر در دهدشت

جمعی از ضابطین امر به معروف و نهی از منکر ضمن راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای خواستار اهتمام مسئولان در اجرای این فریضه اساسی شدند.

راهپیمایی و صدور بیانیه ضابطین امر به معروف و نهی از منکر در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،با توجه به نام‌گذاری هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر، عصر امروز جمعی از ضابطین و آمرین به معروف و ناهیان از منکر دهدشت، ضمن راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای خواستار توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر شدند.

در این بیانیه آمده است:بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله (ع)، اَشـهَدُ اَنَّکَ قَد اَقَمتَ الصَّلاةَ وَآتَیتَ الزَّکاة وَاَمَرتَ بـاُلمِعروف ِوَنَهَیتَ عـَنِ المُنکر

سلام و صلوات حق تعالی به روح مطهر سید و سالار شهیدان، بزرگ پرچمدار دانشگاه امر به معروف و نهی از منکر،امام احرار و آزادگان،قبله دردمندان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همچنین سلام و صلوات بر اولاد و اصحاب با وفایش

محرم یادآور ایثار و فداکاری و از خود گذشتن تا به خدا رسیدن و احیاء ارزش‌های اسلامی است. محرم بهار حسینی و روح دوباره بخشیدن به امر به معروف و نهی از منکر است.

امروز ما ضابطین امر به معروف و نهی از منکر با امام خویش تجدید پیمان می‌کنیم و لبیک گویان به ندای حق‌طلبی حسین‌بن علی(ع) فریاد خود را سر می‌دهیم.

*اهداف والا و مقدس امام راحل(ره) در تأسیس حکومت اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در اعتلای جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های اسلامی بویژه در مورد امر به معروف و نهی از منکر و تأکید مراجع عظام خواست مردم سرافراز و شهید پرور بوده و از مسؤلان نظام می‌خواهیم در این راه تمام سعی و توان خود را به کار گیرند.

*دژخیمان اهریمن صفت و فرمان‌بران سفیر ابلیس برای خاموش کردن نور حق، هرگز دست از نیرنگ و فریب برنخواهند داشت؛ما با بصیرت عاشورایی به پیروی از امام آزادگان جهان هرگز زیر بار ذلت و ستم نخواهیم رفت.

*از علمای اعلام، ائمه محترم جمعه و جماعات و روحانیت دلسوز اسلام و انقلاب اسلامی انتظار داریم برای تقویت نظارت همگانی، آموزش و ترویج تذکر لسانی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

*نخبگان و فرهیختگان با تکیه بر توان و بنیه علمی خویش با نهضت فراگیر، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همراه شده و نقش و وظیفه اساسی خود را ایفا نمایند.

*دستگاه‌های اجرایی با حمایت از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر زمینه فعالیت گسترده آنان را فراهم نموده و از شوراها می‌خواهیم با عزم و همت عالی برای صیانت از ارزش‌های دینی بکوشند.

*نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با رأی ملت انتخاب شده‌اند به خواست و اراده مردم توجه کرده و از اجرایی نمودن اصل هشتم قانون اساسی اهتمام نمایند.

* ما مردم دهدشت از مسئولان انتظار داریم برای گسترش انتقاد و نقد پذیری پیشگام بوده و برای همگانی شدن آن اقدام نمایند.

* تعرض و بی‌حرمتی به آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی برخی افراد نابخرد و کوردل، با احکام و قوانین سازگار نبوده و از قوه قضائیه و نیروی انتظامی می‌خواهیم در چارچوب قوانین و مقررات،خود را موظف به حمایت قضائی از آمران و ناهیان بدانند.

در پایان ضمن تشکر از مواضع دولت جدید در مورد تأکید بر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با دعوت از مردم اخلاق‌مدار به رعایت احکام شرع و قوانین از مسئولان اجرایی ،انتظامی و قضائی می‌خواهیم از سرزنش‌های دیگران نهراسیده و به وظایف خود عمل نمایند.

والسلام علی عباده الله الصالحین

انتهای پیام/82016/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول