اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج تاکید کرد

ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر

امام جمعه کرج گفت: یکی از مهمترین درس‌های قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است لذا باید این فرهنگ بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ماه محرم فرصت بسیار مناسبی است تا درس‌های عاشورا را به نسل امروز انتقال دهیم.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین درس‌های عاشورا بود که باید با دقت و حساسیت بیشتر بر این موضوع پرداخت و آن را در جامعه نهادینه کرد.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه نهضت امام حسین (ع) در کربلا سرشار از درس‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، فلسفی، فقهی، عرفان و اخلاق است،‌ افزود: انتقال این اهداف به نوجوانان و جوانان و نسل امروز مهمترین وظیفه مبلغان است.

حسینی همدانی در ادامه با اشاره به اینکه اصل امر به معروف و نهی از منکر در ماه محرم‌الحرام از حساسیت بیشتری برخوردار می‌شود، گفت: همه مردم و مسئولان باید تلاش کنند منکرات وارد آیین‌های عزاداری سالار شهیدان (ع) نشود.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از مردم به منظور حضور در راهپیمایی 13 آبان گفت: مردم همیشه در صحنه استان البرز این بار نیز با اتحاد و ولایتمداری به دشمنان نشان دادند که هرگز آرمان‌های انقلاب و اسلام را رها نخواهند کرد.

وی همچنین به مذاکرات ژنو که همچنان در حال برگزاری است، اشاره کرد و گفت: تمامی کشورها باید ایران هسته‌ای را بپذیرند لذا نباید با سنگ‌اندازی مانع از پیشرفت و توسعه کشور شوند.

انتهای پیام/2302/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول