اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

مسئولان در مقابل مسببان روزنامه بهار برخورد جدی اعمال کنند

امام جمعه فردوس گفت: مسئولان در مقابل مسببان جریانات توهین‌آمیز روزنامه بهار برخورد جدی کرده تا دیگر کسی جرات جسارت به مقدسات اسلامی را پیدا نکند.

مسئولان در مقابل مسببان روزنامه بهار برخورد جدی اعمال کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با یادداشت توهین‌آمیز روزنامه بهار اظهار کرد: از قدیم‌الایام سیاست‌مداران بی‌دین ندای جدایی دین از سیاست داشته‌اند.

وی با بیان این‌که این دشمنان و بی‌دینان برای رسیدن به اهداف شوم خود همیشه دین را ناکارآمد جلوه داده‌اند، ادامه داد: اعتقاد این افراد بر این است که دین نمی‌تواند در حکومت نقش داشته و همه چیز را با این دید توجیه می‌کنند.

امام جمعه فردوس افزود: همچنین این افراد انتصاب امیرالمومنین را انتصابی ایمانی و دینی معرفی کرده و معتقد هستند این انتصاب وجه سیاسی نداشته است.

بابائی با بیان این‌که به اعتقاد ما دین از سیاست جدا نبوده و به ویژه با الگوی حکومتی بر مبنای ولایت فقیه بیش‌از 30 سال است حکومت اسلامی را اداره کرده‌ایم، تصریح کرد: دیگر کشورهای اسلامی نیز این الگوی حکومتی را سرمشق خود قرار داده و این حکومت سبب بیداری اسلامی شده است.

وی به وظیفه جامعه اسلامی به ویژه علماء، روشنفکران و نخبگان در مقابل این‎گونه حرکات توهین‌آمیز و هتک حرمت به ساحت مقدس ائمه(ع) اشاره کرد و اذعان داشت: بهترین راه تبعیت از راه امام و پذیرفتن ولایت فقیه به عنوان اساسی‌ترین میراث امام خمینی(ره) است.

امام جمعه فردوس گفت: با بالا بردن بصیرت که رهبر معظم انقلاب مرتب از ملت انقلابی و خداجوی درخواست می‌کنند می‌توان در مقابل این‌گونه حرکات ایستادگی کرد.

بابائی متذکر شد: خوشبختانه مردم بصیر و فهیم ایران این جسارت‌ها را حرکت مذبوحانه دشمن تلقی کرده و می‌دانند آینده در قلمرو اسلام ناب محمدی بوده که تمام نیازمندی‌های بشر از حکومت گرفته تا مسائل فرهنگی و اقتصادی را رفع می‌کند.

وی به وظیفه مسئولان در مقابل این گونه توهینات اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با مسببان این جریانات انحرافی به شدت برخورد کرده تا کسی جرات جسارت به مقدسات اسلامی را پیدا نکند.

انتهای پیام/69021/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول