اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از رسوایی جدید مدعیان اصلاحات

روزنامه‌ای که بهار گروه‌های تکفیری شد/گستاخی مجدد نشریات وابسته به اصلاحات

درج مطلب بی‌اساس در روزنامه بهار در نفی ولایت ائمه اطهار (ع) عملکرد برخی از مدعیان اصلاحات در نفی ولایت ائمه (ع) را تکرار کرد.

روزنامه‌ای که بهار گروه‌های تکفیری شد/گستاخی مجدد نشریات وابسته به اصلاحات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در آستانه عید سعید غدیر خم، روزنامه بهار یکی از روزنامه‌های ارگان جبهه اصلاحات با چاپ مطلبی با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی و الگوی ایمانی؟» عملکرد برخی از مدعیان اصلاحات در نفی ولایت ائمه (ع) را تکرار کرد.

هنگامی که وهابی‌ها، گروه‌های تکفیری و دشمنان بشریت تلاش می‌کنند به تشیع و مبانی مکتب اهل بیت (ع) ضربه بزنند، چنین اقداماتی موجب می‌شود دل مومنان و عاشقان دین خدا و اهل بیت عصمت و طهارت به درد بیاید.

نشریات وابسته به جبهه مذکور سابقه گستاخی به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع) و تلاش برای حذف ولایت ائمه اطهار (ع) را در دوران حاکمیت دولت اصلاحات دارند و گویی بنا دارند دوباره چنین حرکت محکوم و ناشایستی را آغاز کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این‌باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: درج مطلب بی‌اساس در روزنامه بهار در نفی ولایت ائمه اطهار (ع) غلط، منحرف و صهیونیست‌وار است.

آیت‌الله حسن ممدوحی تاکید کرد: بافت احکام اسلام حکومتی است و احکامی که در اسلام نظیر جهاد، گرفتن اموال مظلوم از ظالم، دفاع از کشور، برخورد با مجرم، خمس، امر به معروف و نهی از منکر و... نیاز به حکومت اسلامی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نگارندگان چنین مطالبی را در دو دسته برشمرد و افزود: این افراد یا از دین هیچ اطلاعی ندارند و یا دشمن دین هستند.

به گفته ممدوحی، شاکله احکام اسلامی حکومتی است و بدون حکومت اسلامی، احکام اسلام به اجرا درنمی‌آید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: پس از پیامبر (ص) تلاش کردند خلافت را به‌دست بگیرند و پس از خلافت امیرالمومنین (ع) نیز حکومت را گرفتند و بنی‌امیه و بنی‌عباس حکومت را به‌عنوان حکومتی که مربوط به خلیفه اسلام است، تشکیل می‌دادند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وجود حکومت اسلامی برای اجرای احکام اسلام را امری بدیهی و ضروری عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: درج مطلب بی‌اساس در روزنامه بهار در نفی ولایت ائمه اطهار (ع) نوعی حساسیت‌سنجی است و این موضوع در آستانه فرارسیدن 13 آبان و ماه محرم بسیار خطرناک است.

حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی ادامه داد: این موضوع ممکن است موجب اتفاق ناگواری شود و مردم بر سر اعتقادات خود ذره‌ای در مقابل احدی کوتاه نمی‌آیند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه جامعه نیاز به آرامش دارد، افزود: چنین روزنامه‌هایی می‌خواهند خود را مطرح کنند و همچون فردی هستند که دنبال اجتهاد بود، اما می‌خواست چاه زمزم را نجس کند.

وی ولایت ائمه اطهار (ع) را ولایت پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد و گفت: ولایت ائمه (ع) با مطلب یک روزنامه خدشه‌دار نمی‌شود و افرادی که چنین مطالب بی‌اساسی می‌نویسند، همچون افرادی هستند که پیامبر (ص) در غدیر از آن‌ها عهد گرفت، اما به عهد خود پایبند نبودند.

امامت و ولایت امیرالمومنین (ع) شئون مختلفی دارد که یکی از آن‌ها خلافت و حکومت ظاهری بعد از رسول گرامی (ص) است و نگارندگان چنین مطالبی جز با رسوا کردن خود در این دنیا و  گرفتار آتش عذاب الهی شدن در قیامت، چیزی به‌دست نمی‌اورند.

انتهای پیام/2700/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول