اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

رئیس‌جمهور صلابت ایران اسلامی را به خوبی اجرایی کرد

امام جمعه فردوس گفت: رئیس‌جمهور در سازمان ملل صلابت ایران اسلامی را به خوبی اجرایی کرد.

رئیس‌جمهور صلابت ایران اسلامی را به خوبی اجرایی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‎الاسلام و‎المسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: پس از ایجاد فضای مطلوب توسط رئیس جمهور در سازمان ملل، بسیاری از کشورها به ملاقات وی آمده و از مواضع ایران اسلامی حمایت کردند.

وی افزود: رئیس جمهور کشورمان بارها به درخواست اوباما برای ملاقات پاسخ منفی داد و توانست با حرکت زیبای خود صلابت ایران اسلامی را در سازمان ملل به خوبی اجرایی کند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همان مواضع امام و رهبری را دنبال می‌کنند و حاضر نیستند در برابر دشمنی که دستش به خون جوانان این مرز و بوم آغشته است و 200 هزار شهید و 50 هزار جانباز را در دوران دفاع مقدس به این کشور داده، کوتاه بیایند و باز هم شعار مرگ بر آمریکا را ادامه می‌دهند.

بابایی گفت: انسان عاقل ابتدای امر به عقلش مراجعه می‌کند و اگر کلام را مفید دانست آن را بر زبان جاری می‌کند ولی منافق ابتدا کلام را بر زبان می‌آورد و سپس به عقل خویش مراجعه و بسیاری از کلمات مضر و بی‌فایده را بر زبان می‎آورد.

فضای برخی از شهرهای کشور مانند شهرهای اروپایی شده است

امام جمعه فردوس با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر اجرایی شدن قانون حجاب و عفاف در کشور، افزود: اگر چه این قانون در سال 1384 تصویب شده است ولی تاکنون سه دولت گذشته نتوانسته‌اند آن را اجرایی کنند.

بابایی اضافه کرد: عملی نشدن مصوبه دولت سبب شده که امروز فضای برخی از شهرهای بزرگ کشور مانند شهرهای اروپایی شود و پوشش‌های نامناسب و ارتباطات نامشروع برقرار و فضای شهر به بدحجابی و بی‌حجابی آلوده باشد.

وی رعایت حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی کشور، ترویج الگوهای فرهنگ اسلامی، احیای امر به ‌معروف و نهی‌ازمنکر و سالم‌سازی فضای عروسی‌ها را از جمله اقدامات لازم برای احیای فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد.

امام جمعه فردوس با اشاره به روز جهانی سالمند، یادآور شد: اگر سالمندی به سبب بی‌وارث بودن در مرکز سالمندان نگهداری شود موردی ندارد ولی به عنوان یک مسلمان حق نداریم مادر و پدر خود را برای نگهداری به مرکز سالمندان ببریم چرا که این بی‌حرمتی به کسانی است که حق حیات برگردن ما دارند.

انتهای پیام/69007/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول