اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مسئولان با روزنامه بهار با قاطعیت برخورد کنند

امام جمعه میاندوآب گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روزنامه بهار که به حضرت علی (ع) هتاکی کرده با قاطعیت کامل و اقتدار پاسخ دهند، تا کسی شهامت گستاخی پیدا نکند.

مسئولان با روزنامه بهار با قاطعیت برخورد کنند

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: عید بزرگ غدیرخم را چند روز بیشتر نیست که پشت سر گذاشته‌ایم، بنابراین توهین به این امام بزرگوار در چنین ایامی به طور قطع هدف‌دار است.

وی با اشاره به اینکه همه ادیان، مذاهب و مکاتب انسانی به علی (ع) غبطه می‌خورند، ادامه داد: این شخصیت بزرگوار فقط متعلق به جهان اسلام نبوده و همه ابنای بشر به ایشان اقتدا می‌کنند.

قهرمانی با اظهار به اینکه دیانت، زهد، تقوا، اخلاق، علم و سیاست ایشان همواره برای سران کشورهای بزرگ جهان باید الگو قرار گیرد، بیان داشت: اهانت به ایشان اهانت به همه بشریت قلمداد می‌شود.

امام جمعه میاندوآب برخورد جدی مسئولان، دولتمردان و ناظران مطبوعات با این روزنامه هتاک را خواستار شد و خاطرنشان کرد: بسیاری از این افراد دست‌نشانده و مزدور دشمنان خارجی هستند.

وی اهانت به حضرت علی (ع) را به منزله اهانت به همه اولیای الهی دانست و بیان داشت: همه مسئولان، دست اندرکاران نظام اسلامی باید مقابل این قبیل حرکت‌های مذموم موضع‌گیری کرده و هتاکان را محکوم کنند.

قهرمانی با تاکید بر اینکه باید مقابل علم، معرفت و معنویت امام اول شیعیان خضوع و خشوع نشان دهیم، بیان داشت: همه صفات بارز، سجایای اخلاقی و قابل ستایش انبیای الهی در امام علی (ع) تجلی یافته است.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول