اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

یادداشت روزنامه بهار برگرفته از افکار التقاطی است / اقدامات اساسی دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از این‌گونه جریانات

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به نگارش یادداشتی علیه اعتقادات شیعه در روزنامه بهار گفت: یادداشت روزنامه بهار برگرفته از افکار التقاطی است و دستگاه‌های ذیربط باید اقدامات اساسی در راستای جلوگیری از این‌گونه جریانات انجام دهند.

یادداشت روزنامه بهار برگرفته از افکار التقاطی است / اقدامات اساسی دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از این‌گونه جریانات

فاطمه رهبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به نگارش یادداشتی علیه اعتقادات شیعه و موضوع پیشوایی سیاسی ائمه (علیهم‌السلام) در روزنامه بهار، اظهار داشت: این‌گونه مطالب به ‌ویژه مطلبی که در روزنامه بهار به چاپ رسیده، افکار التقاطی است.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس با اشاره به سواد کم دینی نگارنده و هیئت تحریریه روزنامه بهار، خاطرنشان کرد: کسانی که بانی نوشتن و چاپ این مطلب بوده‌اند با سواد کم دینی که داشته‌اند و فضایی که در کشور به‌وجود آمده، موجب شده که نوشتن این‌گونه مطالب و تحلیل دیدگاه و نظرات و بینش ائمه اطهار (علیهم‌السلام) به‌ویژه امام علی (علیه‌السلام) دست بزنند.

تلاش وهابیون و جریان‌های صهیونیستی در هتک حرمت به مقدسات در خارج کشور

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معمولاً گاهی می‌بینیم جریان‌ها و افراد وابسته به وهابیت و صهیونیست‌ها در خارج از کشور به مقدسات و ارزش‌های دین مبین اسلام اهانت می‌کنند و مطالب موهون منتشر می‌کنند و با کشیدن کاریکاتورها و چاپ کتاب‌های مختلف در این راستا تلاش می‌کنند که خوب طبیعتاً به دلیل همان جریان‌های صهیونیستی و افراد معاند است.

افراد وابسته این اقدام نامبارک را انجام دادند

رهبر با بررسی مطلب منتشر شده در روزنامه بهار، بیان داشت: با نگاه دقیق در این اقدام، مجریان این موضوع افراد وابسته‌‌ای هستند که فضا را مناسب دیدند و این اقدام نامبارک را انجام دادند.

زندگی ایرانیان با نام مبارک ائمه اطهار گره خورده است

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس با اشاره به ارادت ملت غیور ایران اسلامی به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) عنوان کرد: با توجه به اینکه مردم ما شیعه و عاشق ائمه اطهار (علیهم‌السلام) هستند و با عشق ولایت امیرالمومنین (ع) به دنیا می‌آیند، زندگی می‌کنند و از دنیا می‌روند و به امید شفاعت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نگاهشان به آخرت و آینده خودشان است.

رهبر ادامه داد: ما در خیلی از مراحل زندگی و مشکلات خانوادگی و اجتماعی و سیاسی، اقداماتی را داریم که با نام مبارک ائمه اطهار علیهم‌السلام گره خورده است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: به‌طور مثال رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با نام و یاد ائمه اطهار (ع) عملیات‌ها را شروع می‌کردند و از آن‌ها مدد می‌گرفتند و فتوحاتی را به‌دست می‌آوردند.

ملت ایران نمی‌توانند در مقابل مطالب موهون ساکت بمانند/غیرت دینی مردم ایران برآشفته می‌شود

رهبر خاطرنشان کرد: مردم غیور ایران اسلامی به‌دلیل عشقی که به امیرالمومنین (ع) دارند نمی‌توانند ساکت بنشینند و مقابل این مطالب موهون ساکت بمانند و غیرت دینی‌شان برآشفته می‌شود.

اقدامات اساسی دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از این‌گونه اقدامات

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی این‌ گفت‌و‌گو تصریح کرد: باید مسئولان برای جلوگیری از درج این‌گونه مطالب موهون اقدام کنند؛ به‌ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های نظارتی از جمله قوه قضائیه و کمیسیون فرهنگی و اصل 90 مجلس شورای اسلامی روی این موضوع دقت کنند و اقدامات اساسی را جهت جلوگیری از این‌گونه جریانات انجام دهند.

انتهای پیام/2462/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول