اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

کودتای مصر منجر به برگشت دیکتاتوری می‌شود

امام جمعه فردوس گفت: کودتای نظامی مصر منجر به برگشت دیکتاتوری در این کشور می‌شود.

کودتای مصر منجر به برگشت دیکتاتوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: نتیجه تقوا از نظر قرآن کریم نزول برکات است که اگر مردم شهر و دیاری ایمان و تقوا را پیشه خود کنند خداوند برکات زمین و آسمان را بر آن دیار نازل می‌کند.

وی آراستگی به زینت تقوا را سبب پاکی قلب از گناه و آرام گرفتن دل‌ها دانست و افزود: با رعایت تقوا امراض روحی و جسمی برطرف و انسان به خداوند نزدیک‌تر می‌شود.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: اینکه افرادی در جامعه در امور دنیوی خود را به بالاتر و در امور دینی خود را با پایین‌تر مقایسه کنند، این نشانه شقاوت انسان است چرا که توصیه دین اسلام عکس این قضیه و اینکه انسان باید امور دنیای خود را با پایین‌تر و در امور دین خود را با افراد متدین و موفق‌تر در انجام اعمال عبادی مقایسه کند.

بابایی، کودتای نظامی مصر را منجر به برگشت دیکتاتوری دانست و یادآور شد: کشورهای اسلامی باید کمک کنند تا آرامش به کشور مصر برگردد.                                                       

                                                         

دست آمریکا و اسرائیل در ناآرامی‌های مصر هویداست

وی به خاک و خون کشیده شدن صدها نفر در مصر را ناشی از ایجاد اختلاف بین گروه‌های مختلف دانست و اذعان داشت: دست اسرائیل و آمریکا در ناآرامی‌های کشور مصر آشکار و هویدا است.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: در همین روزها که مردم مصر به خاک و خون کشیده می‌شوند محمود عباس خائن بر سر میز مذاکره می‌نشیند و اسرائیل غاصب به توسعه شهرک‌ها و ساخت و سازها در سرزمین فلسطین ادامه می‌دهد.

بابایی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اضافه کرد: آزادگان جمهوری اسلامی آبروی ایران اسلامی را حفظ کردند و مردم نیز هر سال از مقام آزادگان و خانواده‌های بزرگوارشان تجلیل می‌کنند.

وی همچنین به تلاش بی‌وقفه نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون تعداد 15 نفر از مجلس رأی اعتماد گرفتند و سه نفر نیز نتوانستند اعتماد نمایندگان مجلس را جلب کنند و امیدواریم این سه نفر دیگر هم به تصویب مجلس برسند تا کابینه دولت هر چه سریع‌تر کار خود را آغاز کند.

انتهای پیام/69007/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول