اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

دولت بعدی خدمات دولت قبلی را زیر سؤال نبرد

امام جمعه فردوس با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و نیز آغاز به کار دولت تدبیر و امید، گفت: دولت بعدی نباید خدمات دولت قبلی را زیر سؤال ببرد بلکه باید در این ارتباط انصاف داشته باشد.

دولت بعدی خدمات دولت قبلی را زیر سؤال نبرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه فردوس اظهار کرد: در یک دوران ضرورت داشت که تعداد اولاد کم باشد ولی امروز اگر به همین منوال پیش برویم با تهدید نسل مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون افزایش تعداد فرزندان افزود: در آموزه‌های قرآنی نیز به زاد و ولد سفارش شده و خداوند نیز به اندازه فرزندان بیشتر به خانواده‌ها روزی و به رزق آنان برکت می‌دهد.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: امروز دیگر شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر منتفی شده و خانواده‌ها باید با فراهم کردن زمینه ازدواج آسان، به افزایش جمعیت و تولید نسل کمک کنند.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت شیردهی وتغذیه نوزاد با شیر مادر اشاره کرد و یادآور شد: مادر باید فرزند خود را برای شیردهی در آغوش گرفته و به او شیر بدهد تا کودک برای دو سال احساس آرامش خاطر کند.

وی گفت: خداوند بهترین شیر و بهترین غذا برای کودک را در سینه مادر قرار داده است و تغذیه با این شیر علاوه بر تامین سلامتی کودک و جلوگیری از امراض مختلف به استخوان‌بندی وی نیز کمک می‌کند.

دولت بعدی خدمات دولت قبلی را زیر سؤال نبرد

امام جمعه فردوس با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و نیز آغاز به کار دولت تدبیر و امید، افزود: دولت بعدی نباید خدمات دولت قبلی را زیر سؤال ببرد بلکه باید در این ارتباط انصاف داشته باشد.

بابایی، سدسازی، راه‌سازی، پتروشیمی، توفیقات پارس جنوبی و مسکن مهر را از جمله خدمات ارزنده دولت نهم و دهم دانست و تصریح کرد: در دوران بعد از انقلاب هیچ رئیس جمهوری به اندازه دکتر احمدی‌نژاد در این زمینه‌ها موفق عمل نکرده است.

وی به سالروز شهادت حمزه سیدالشهداء اشاره کرد و یادآور شد: پیامبر در کنار پیکر این شهید بزرگ صدر اسلام گریه کردند و از آن پس نیز دوشنبه هر هفته در احد کنار قبر حمزه به عزاداری مشغول بودند.

انتهای پیام/69007/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول